Странице

субота, 15. децембар 2012.

Lioele dollish veil vita blemish balm


BB krema tj. beauty ili blemish balm je proizvod koji je formulisan u Juznoj Koreji , i koji je prvenstveno koriscen od strane dermatologa koji su ga preporucivali pacijentima posle laserskih operacija za izjednacavanje i zastitu veoma osetljive koze, i za pokrivanje post laserskih oziljaka, i bubuljica i ostalih nepravilnosti(izvor:Wikipedia)

 



Pa da vidimo sta Lioele kaze za veil vita bb kremu :
  • Baza za make up i UV zastita(SPF25/PA++) u jednom prizvodu 
  • umornu kozu hrani vitaminima, 
  • sprecava nastajanje starackih fleka


Ova BB krema dolazi u dve nijanse, 1- gorgeus purple i 2- natural green
Gorgeus purple sluzi da izjednaci kozu i da je prosvetli , dok je natural green za one sa problematicnijom kozom, sluzi da prekrije nepravilnosti i crvenilo na licu, moja nijansa je natural green, ima  30 ml, doziranje je na pumpicu , krema je u pocetku svetlo zelene boje , i ima biljni miris, koji meni licno ne smeta, i vrlo brzo nestane. Kako se krema utrljava u kozu menja boju, tj. poprima boju vase koze  i ima polumat zavrsetak.
Ja ovu kremu koristim vec dva meseca i ono sto mogu da kazem  jeste da je vrlo hidrantna, nece vam istaknuti suve delove lica, cak ni onima sa suvom kozom. Kolicina koju dobijete jednim istiskavanjem je dosta obilna, pa vam preporucujem da istiskavate malo po malo , jer ako nanesete celu kolicinu na lice dobicete poprilicno gnjeckav efekat, kome ce trebati vremena da se osusi, i nece izgledati prirodno. Kada se nanese dovoljna kolicina :D ona "radi" sve ono sto Lioele obecava, tj. stiti kozu od UV zracenja i to SPF 25 zastitom, sluzi kao odlicna podloga za make up, ja ne koristim nista osim nje vec dva meseca, cak ni colorstay :D. Da li sprecava nastajanje starackih fleka , to ne mogu da kazem, nisu mi se jos pojavile, ali nije im ni vreme :D. Daje srednju prekrivenost, koja je uz malo korektora vecini sasvim dovoljna. Moze se i nadogradjivati, tako sto mozete naneti jos jedan sloj preko , ili je nanosti kao korektor, direktno na nepravilnosti, kada je nanosim tako ja sacekam da sama promeni boju, ne utrljavam je, da bih dobila  vecu prekrivenost.
Meni nije uzrokovala ni jednu jedinu bubuljicu, a moja koza je poprilicno osetljiva , lagana je, na kozi ostaje do 3 sata da se koza ne prosija, kod osoba sa masnijom kozom , dok kod onih sa normanom ili suvom kozom moze trajati i mnogo duze . Ja je nikad nisam fiksirala kamenim puderom , ali kada sam koristila Eveline bazu za sminku trajala je ceo dan , i lice je bilo isto kao na pocetku dana... :D
Evo i kako ona izgleda...
kada je istisnemo iz bocice

kada je malo razmazemo

i kada je skroz razmazemo




Na poslednjem swatchu ona malo vuce na roze, ali kada se skroz upije ona se stopi sa nijansom vase koze.
Ja o ovoj bb kremi imam samo reci hvale, osim nje sam probala i Garnijerovu bb kremu, za normalnu kozu i to je za mene bio cist promasaj...
Ja sam je kupila online, ako je neko zainteresovan na kom sajtu, ostavite komentar ili mi posaljite poruku...

Нема коментара:

Постави коментар