Странице

уторак, 25. децембар 2012.

L'oréal color infaillible senke za oci

Lorealove color infaillible senke za oci su vec duze vreme aktualne, i vrlo su hvaljene po blogovima.
Ja sam prvu njihovu senku kupila, a da nisam ni procitala na nekom blogu o cemu se radi ,a to je prava retkost , jer se prvo obicno informisem :D . Elem , nekada davno , imala sam jednu avonovu senku , koja je bila roze, i imala je zlatan odsjaj , ali kada se potrosila, tada nisam trazila njenu zamenu ,ali mi je boja ostala u secanju :D Kada sam videla ovu lorealovu nijansu, morala sam da je imam , i kupila sam je. Posle toga sam kupila jos jednu . Dve nijanse koje ja imam su
  • Forever pink 004
  • Naughty strawberry 036
Forever pink , je ta famozna nezno roze nijansa i presijava se na zlatno. Senka je sama po sebi vrlo mekana,skoro kremasta, nalazi se u plasticnoj kutijici , ima 3.5 grama , i preko nje ima zastini poklopcic koji sluzi da senku drzi na mestu . Kada bi ga sklonili , ne verujem da bi se senka rasipala sa stane, jer mi se cini da stoji vrlo cvrsto na mestu , ali, za svaki slucaj, bolje je da ga sacuvate :D.
Senka je ugavnom po mom ukusu , nije  praskasta, ne rasipa se puno kad se nanosi, nece se rasipati po  trepavicama, kao sto se meni desava sa nekim drugim senkama. Pigmentacija je solidna za tako svetlu boju ,ali ja je nanosim preko maybelline color tattoo senke u nijansi pomegranate punk ili preko artdeco baze , i tako popravljam problem pigmentacije. Trajnost nje same je do 6 sati na mojim manje masnim kapcima, a kada je nanesem preko color tattoo senke onda se ona poveca na ceo dan , i nije mi se desilo da se pomeri ni makac :D.






















Naughty strawberry je jedna nezno ljubicasta nijansa koja vuce na roze, prvenstveno sam je kupila jer sam mislila da ce biti jaca roze boja , kupila sam je pre leta , jer sam mislila da ce lepo posluziti . I u prodavnici je i izgledala tako , ali posto ja slabo rasudjujem kada su ruzicaste boje u pitanju , i kada mi se nesto ucini roze, jos i ako samo ime nagovestava , onda ja kupujem bez razmisljanja :D
I zato sam se malo i razocarala, kada sam dosla kuci i videla da ona ipak vise vuce na ljubicato , bez obzira na to koliko god ja zelela da ona bude roze :D





U glavnom , mislim da ste shvatili koliko ja volim ruzicasto , ali sto se senki tice, i ova nijansa je isto tako mekana , i ok pigmentovana za svetlu senku , obe su shimmeraste , ali ja to volim, i lepo izgledaju kada se same nanesu , kao i kad se dopune nekim "efektima" da tako kazemo :D
Za neku dnevnu varijatnu , ja obicno nanosim forever pink na ceo kapak , a naughty strawberry samo na pregib , i meni to izgleda jako lepo, za ljubitelje nekog neutralnijeg izgleda.
Suma  sumarum, vrlo sam zadovoljna ovim senkama, volela bih da im je malo jaca pigmentacija, ali se u svakom slucaju bas lepo nadogradjuju.
Traju dosta dugo bez baze, ne truse se , najvise volim sto su tako svilenkaste skoro kremaste. Njihova cena ovde je oko 10 eura, mislim da su u Beogradu nesto jeftinije, ispravite me ako gresim. Izbor boja je odlican , imaju divnu teget nijansu ,all night blue, i ljubicastu, purple obsession , ali one su za sada samo na listi zelja.
 A evo i swatcheva....

(levo) Forever pink 004; Naughty strawberry 036
(desno) Preko maybelline color tattoo senke


4 коментара:

  1. Imam u nijansi 012 Endless Chocolat i volim ga :D odlična recenzija :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala,drago mi je da ti se dopala :)
      I ja sam htela da kupim jos neke nijanse,ali imam toliko senki da moram da mirujem neko vreme :DDD

      Избриши
  2. http://www.neseser.hr/makeup-novosti/2415-pripremite-se-za-neon-na-usnama.html -znaš li koji ruž ima lijeva djevojka na zadnje dvije slike ,tačnije ova http://www.neseser.hr/images/stories/fendi%20usne.jpg

    ОдговориИзбриши