Странице

четвртак, 13. децембар 2012.

Sleek rumenila



Dugo sam se dvoumila da li da pocnem sa blogovanjem, i kako se kolicina make up-a i kozmetike gomilala, na kraju sam prevagnula, pa evo nadam se da cu uspeti, koliko toliko, da se uhvatim u kostac sa redovnim postovanjem, i da ce moje recenzije biti od koristi :). Sa vama cu podeliti svoje licno misljenje o proizvodima koje koristim, naravno to je moje licno misljenje i ne znaci da  nesto sto meni odgovara, da ce odgovarati i nekom drugom, tj. vama koji se odlucite da me pratite, nadajmo se da ce vas biti :D, da ne davim puno nego da predjemo na stvar :D iliti moju prvu recenziju :D 
Pa da pocnemo...

Ocigledno jedino o cemu se nisam dvoumila bilo je o cemo cu prvo da pisem , a to su rumenila koje prozvodi Sleek , to je drugstore kozmetika koja dolazi iz Velike Britanije i koja vrsi dostavu i za Srbiju , i to vrlo povoljno , postarina iznosi oko 7 $ tj. oko 500 rsd. Cena rumenila je takodje nesto vise od 500 rsd sto je i vise nego povoljno , ako mene pitate jer su rumenila vrlo kvalitetna. 
Sleek se prvenstveno bavio proizvodnjom make up-a za tamniju put , tako da su rumenila jako pigementovana.

  
Od 10 nijansi rumenila koje su u ponudi , ja sam ponosni vlasnik 4 i to: 

  1. pixie pink
  2. flamingo
  3. rose gold 
  4. pomegranate



Pixie pink je  jedna barbie nijansa roze boje, na swatchu moze izgledati kao da malo vuce na ljubicasto, ali na moju veliku zalost to nije tako uzivo , vrlo hladna mat roze boja, nema ni trunke shimmera u sebi , sto ja vrlo cenim,  jer sam trenutno opsednuta mat rumenilima :))) Rumenilo je vrlo pigmentovano, ali kako je jako svetlo tesko mozete da preterate s njim, kada se lepo izblenda dobijate jednu vrlo neznu, kako rekoh hladnu nijansu :D 
Ovo rumenilo , po mom misljenju moze svako da iznese, jer je vrlo nezno,odlicna nijansa za ove hladne dane.



Flamingo rumenilo je dosta jaka pink nijansa,sa crvenim podtonom, vrlo lako se blenda, kao i sva sleekova rumenila, i potrebno je vrlo malo rumenila da bi izgledalo lepo , u suprotnom mozete da postignete efekat klovna :D . Ono je takodje mat, za razliku od sledeca dva koja su veoma shimerasta , iskreno ja ne bih mogla da kazem da li ce lepse stajati onima sa toplim ili onima sa hladnim podtonom, jer koliko god recenzija i swatcheva pogledala, meni je lepo stajalo na svima, mozda je to samo do mene, ako se neko ne slaze , neka me posavetuje :D


Rose Gold rumenilo , je najpopularnije sleekovo rumenilo , na blogovima vazi za vernu kopiju Nars Oragasm rumenila, i kada sam ja gledala swatcheve jeste vrlo slicno , ako ne i isto, ja Nars Orgasm ne posedujem :D tako da ih ne mogu uporediti.  Rose Gold rumenilo je zlakasto, sto se vise vidi na swatchu nego na slici dole,  sa primesama breskvaste boje ,sa jako puno shimmera, i ja ga nosim  uvece, vrlo retko preko dana , jer je nekako formalnije, ako mogu  tako da se izrazim... :)

And last but not the least :D
Pomegranate rumenilo , jako tamno rumenilo , kada ga pogledate u kutijici  niste sigurni da li je bordo boje, boje sljive ili koje boje :D , ja bih rekla da je boje unutrasnjosti zrele sljive :D :D veran opis zar ne? :D. Da se ne ponavljam, pigmentovno , a jos i tamna boja, snjim se najlakse moze preterati , ali kada ga stavite koliko treba, to je milina, dobijete jednu prelepu sljivkastu boju , tako lepu za svecaniji make up , divnooo , videcete na swatchevima kakve su boje , da ne duzim vise...


Pa da rezimiramo... Sva rumenila su odlicne teksture, nisu ni malo suva , ne truse se , jako lepo se blendaju i nanose , imaju 8 grama, sto je i vise nego dovoljno, i imaju i vise nego odlican razmer cene i kvaliteta, ako ih vec koristite, znate o cemu pricam , ako planirate da ih kupite necete se pokajati , ja planiram da dopunim svoju kolekciju , kada je dopunim dobicete izvestaj , naravno isto ovako izdasan.  Evo i swatcheva , da priblizno znate o cemu sam pricala :D

(redom) pixie pink, flamingo, pomegranate, rose gold



Nadam se da sam vam bila od pomoci , i da cete se odluciti da ponovo svratite na moj blog.

Do sledeceg kuckanja... Aneta...



11 коментара:

  1. Ja nešto nisam ludak za rumenilima, najviše trošim na maskare :D inače, ova rumenila mi izgledaju prenapadna, vrišteeee :D


    http://majolinacity.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehehe, stvarno tako izgledaju :D Ali ih ne nanosim u tako velikim kolicinama kao sto je na swatcevima :DDD
      Kada se lepo doziraju mnogo su lepa :DDD i svima lepo stoje :DDD
      A sto se kozmetike tice, ja trosim na sve , periodicno :D. Nista ne zapostavim :DDDD

      Избриши
  2. rumenila su predivna i moram da priznam da vec jako dugo gledam sleek kozmetiku i definitivno bih sva rumenila narucila :D

    super post :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :D, bas mi znaci da nekome koristi bilo sta od ovog sto napisem :DDD

      Избриши
  3. Ja obožavam rumenila, a taman kada sam si sa wish liste maknula Sleek make up proizvode, onda si me ovim postom nagovorila da ih ponovno vratim :)
    Ova rose gold nijasna me podsjeća na NARS orgasm, predivna je!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam je najvise i uzela zbog toga, jer gde god na intenertu da pogledas stoji kako je isto kao i nars orgasm...
      Ako ih budes uzela neces pogresiti , vrlo kvalitetna rumenila, po minimalnoj ceni :)

      Избриши
    2. Da, znam, vratila sam ih na wish listu samo zbog ovog posta :) Tako divno izgledaju!! Hvala ti :)

      Избриши
  4. Odlična recenzija! Ja uglavnom kupujem bledunjava, srednje pigmentovana rumenila, nekih normalnih nijansi. Ne bih se usudila da kupim neko ovako napadno, jer bih preterala u trenu. :)

    ОдговориИзбриши