Странице

четвртак, 10. јануар 2013.

Bourjois sweet kiss lipstick naturel





Bourjois proizvodi su mi uvek bili privlacni , posebno njihovi ruzevi i senke za oci , kada tako pocnem da nabrajam uvek se setim jos neceg , tako da slobodno mogu reci da su mi svi njihovi proizvodi privlacni , jer su vrlo lepo upakovani , i uvek ih reklamiraju kao neke slatkise, a te dve kombinacije su meni definitivno pun pogodak :D. Ovi ruzevi su iz njihove prirodne kolekcije,kaze da su 100% prirodnog porekla, nalaze se u cvrstoj plasticnoj kutijici i otvaraju se na jedan vrlo zaniljiv nacin, tako sto povucemo kulglicu na gore, mada vam je to vec sigurno poznato , ali je meni je kad sam ih kupila to bila prava senzacija, pa da vam napomenem :D. Ruz stoji vrlo cvrsto u svojoj kutiji, i nema rizika da ce poceti da se klima ili, daleko bilo, da se slomi :DD. Na kutijici jos mozete videti i boju koje je ruz, rekla bih vrlo prakticno , ali ne 100% verodostojno :D.
Ova njihova kolekcija ima ukupno 8 nijansi  od kojih ja imam tri:


  • Rose sensuel 03
  • Rose tendre 06
  • Framboise exquise 07


    Rose sensuel je zagasite ruzicaste boje, na usnama je boje mesa , nije upadljiva nijansa, moze se nositi svakodnevno .

    Rose tendre, je bez-ruzicasta nijansa, koja vuce na breskvasto, malo sam ga zakomplikovala ali to je moj dojam ove nijanse :DD. Jeste nude nijansa, ali ne puno :D

    Framboise exquise je zagasita crvenkasta nijansa,sa dosta braonkastog tona, moze se nositi svaki dan, nijansa je za dva tona tamnija od rose sensuel.

    Rose sensuel; Rose tendre; Framboise equise


    Sta Bourjois kaze o ovim ruzevima? Formula 100% prirodnog porekla, koja usnama pruza sjaj i negu. Obogaceno uljem magnolije i shea puterom, kremasta formula koja hrani usne, cini ih mekanim i drzi  hidriranim do 8 h.
    A da li se ja slazem sa tim... Pa rekla bih, ne bas...
    Pocecu od ovih cinjenica koje Bourjois navodi u reklami, da li su prirodnog porekla ? Pa sudeci po mirisu , rekla bih da da, kao i vecina proizvoda imaju miris, koji je dosta postojan , tako da nece tako lako nestati , stalno ce vas podsecati na svoje prirodno poreklo :D. Hidrantni nisu , niti su kremasti, cak su vrlo suve teksture, i malo teze ih je nanositi jer ne klize lako po usnama. Moje usne oni nisu ni malo nahranili, cak ako ih nosim cesce  dosta ih isuse, tako da ih izbegavam. Dosta su suvi i uvlace se u borice, imaju malo sjaja, ali ne i shimer ili bilo kakve sljokice u sebi. Na meni lepo izgledaju samo kada stavim dodatno sjaj i kada nosim labelo isod njih, na drugi nacin ih ni ne nosim. Sto se pigmentovanosti i dugotrajnosti tice, vrlo su pigmentovani i u jednom nanosu cete dobiti dovoljno boje. A i ujedno ovo su  i najdugtrajniji ruzevi koje ja imam, prezivece i jelo i pice, a i kada se skidaju , skidaju se ravnomerno i usne ostaju blago obojene. Cena im je ovde oko 12 eura, sto je po mom misljenju previse.
    Da li cu ja kupiti jos koju nijansu , mislim da vam je i vise nego jasno da ne :DD, cak su mi i ove tri previse, mislim da ih nikada necu potrositi.
    Da li ste vi probali ove ruzeve? Da li ste imale isti problem kao i ja? Ili se mozda ovo samo meni desilo?

      5 коментара:

      1. Nisam videla ove ruževe, od Bourjois koristim samo čuveni HM puder i to je to :D Inače mi Rose sensuel izgleda totalno kao nešto što bih nosila, svaki dan :)

        ОдговориИзбриши
        Одговори
        1. I jeste nesto za svaki dan , i ja sam planirala da ga tako koristim, ali na zalost meni bas suse usne :(((

          Избриши
      2. Predivni su, ali šteta što isušuju usne, pogotovo u zimskom razdoblju :/

        ОдговориИзбриши
      3. Da li jos uvek mogu ovi karmini da se kupe negde?

        ОдговориИзбриши