Странице

четвртак, 17. јануар 2013.

Catrice stay all day senka & gel eyeliner


Da ne bih vise ponavljala kako ce catirce izbaciti neke proizvode krajem ovog meseca, jer mislim da je svako ko je svratio na ovaj blog i procitao bar jedan post to shvatio :DD, precicu na one stvarcice koje sam ja uspela da kupim. Naravno vecina stvarcica je vec bila pokupljena, karmini izotvarani,( da, da i ovde je takodje takvo stanje ako ne stignete na vreme)nijanse koje su bile na snizenju uglavnom izotvarane, ali eto imala sam malo srece i bar nesto ulovila.
Ono sto sam ja nasla, predstavila sam vam i u prethodnom postu, to su
  • Stay all day metal of honor 050
  • Gel eyeliner Mambo number 2 020




    Stay all day je kremasta senka, za koju sam sigurna da ste vec citali nalazi se u staklenoj teglici, isto kao i maybelline color tattoo senke, i dosta ljudi ih uporedjuje sa MAC paint potom. Uglavnom, za ove senke Catrice kaze da su dugotrajne,lako se nanose, ne razlivaju se, ne sakupljaju u pregibima kapka.
    Teskstura im jeste vrlo kremasta, nisu ni malo suve, vrlo se lako nanose na kapak i dovoljna je mala kolicina da lepo prekrijete kapak, posebno ako zelite da je koristite kao bazu.
    Traje vrlo dugo, ali ne ceo dan :D, posle nekih 8 sati pocne da se sakupljna na pregibima, previse se osusi i pocinje da se mrvi, ali 8 sati je i vise nego dovoljno ,sto se mojih zahteva tice ,tako da sam ja odusevljena ovom senkom. Teglica ima 5 grama, a sobzirom na pigmentaciju, trajace jako dugo, rok trajanja joj je 12 meseci nakon otvaranja. Nijansa koju ja imam je boja starog zlata, koja malo vuce na maslinasto. Boja je vrlo interesantna, nosiva, moze se nositi sama preko kapka, i ja sam je za sada samo tako nosila. Ukratko odusevljena sam ovom senkom, i kupicu jos nijansi, jer za cenu od 3.5 eura provereno mogu da kazem da necete naci bolju ponudu. Kvalitet je bolji od Maybellinovih color tattoo senki, najvise zbog teksture, jer su ove malo kremastije i lakse se nanose. Jedna jedina mana je to sto ima svega 5 boja u ponudi.



    Sto se njihovog eyelinera tice, takodje imam samo reci hvale, kako sam koristila vec crni , ni od ovog nisam ocekivala nista manje. Pa sta sam ocekivala, to sam i dobila, osim boje moram da napomenem :DDD . Gel eyliner se isto nalazi u okrugloj teglici , ima 4 grama, i njegov rok trjanja je  6 meseci , sto je po mom misljenju jako kratko jer ga ja sigurno necu potrositi , lepo i lagano se nanosi , ja sam ga nanosila i sigminom e 05 i e.l.f kosom cetkiom , i obema se super nanosi , traje ceo dan , ne mrlja se , ne preslikava, ja ga nanosim i na unturasnji deo oko, umesto krejona  i nije mi izazvala nikakvo peckanje,suzenje ociju, a moje oci su vrlo osetljive. Boja koju sam ja ocekivala bila , je boja cokolade, a dobila sam nesto tamniju braon nijansu sa dosta sivog , izgleda kao da ima sitne sljokice, na swatchu cak izgleda i malo metalik , ali kada se nanese na oko taj efekat ne postoji :D.



    Ja sam vrlo zadovoljna i senkom i eyelinerom, za njihov cenovni rang, mislim da necete naci bolju kozmetiku , cak vrede i mnogo vise, ali to ne meni ne smeta, a verujem ni vama :D.

    stay all day (050); gel eyeliner (020)

    Da li vi imate neki od ovih proizvoda? Koji je vas omiljeni eyeliner ili kremasta senka?

    2 коментара:

    1. Ne znam zašto nemam nijednu od tih senki, obično poletim čim čujem da neka senka važi za dugotrajnu. Ne koristiš bazu sa ovim senkama? Kakvi su ti kapci?

      ОдговориИзбриши
    2. Ne koristim bazu sa ovom senkom i nikad nisam imala problema ni sa pimentacijom ni sa trajanjem :D
      Kapci su mi manje masni, da tako kazemo, ali mislim da ni neko sa masnijim kapcima ne bi imao problema sa njom... :D

      ОдговориИзбриши