Странице

субота, 26. јануар 2013.

L'Occitane krema za ruke


Kada bih vam opisivala moju kozu  u kratim crtama  to bi bilo ovako , sva koza, osim lica ,mi je suva do dehidrirana. Posebno koza ruku, one su uvek suve, bez obzira na godisnje doba, a kada dojde zima to je vec tezi slucaj. Grube su, svrbe od suvoce, koza je zategnuta, perutaju se i vrlo lako se oderu, tako da mi je pod hitno trebala neka krema koja bi bila vrlo hranljiva i koja bi brzo oporavila moje ruke. Na internetu nisam puno citala o L' Occtitan kremama, videla sam bar blogerki da ih koriste i da su vrlo zadovoljne, pa sam odlucila da probam.




Pre nje koristila sam Oriflame milk and honey hranljivu kremu za ruke i telo, i ona je bila OK dok su mi ruke bile u normalnijem stanju , kasnije kako je vreme postajalo hladnije, i vetar cesci ,moje ruke su odmah reagovale ,tako da sam morala da je promenim i nadjem adekvatnije resenje.
Krema koju sam ja uzela je za suve ruke na bazi shea putera.


Ambalaza je rekla bih , klasicna za L' Occitane kreme, metalna tuba, sa papirnim omotom, nije bas papirnim ali ne znam kako se ta vrsta papira najtacnije zove, na kojem pise za kakvu je vrstu koze ta krema i cemu sluzi. Pomalo vintage,  meni se jako dopada dizajn :D. Vrlo jednostavno i klasicno :D. Mana joj je sto se vrlo lako deformise, i ja samo cekam da sa neke strane pukne i pocne da curi krema, ali to i nije neka mana zbog koje kremu ne bih kupila ponovo


Sta L'Occitane kaze za ovu kremu:
Krema za ruke obogacena sa 20% shea putera, ovaj veoma kremasti balzam penetrira vrlo brzo da  zastiti, nahrani i hidrira ruke. Med, ekstrakt badema i kokosovo ulje su pomesani sa shea puterom da bi stvorili ovu veoma uspesnu negu. Bogata tesktura se brzo upija i ostavlja ruke, glatkim i mekim bez masnih tragova.


Kao sto vidite ispitana je od strane volontera koji se slazu sa svim gore navedenim , bas kao i ja :D
A sta ja imam da kazem?
Tekstura kreme je vrlo gusta, i gusto je zbijena i u pakovanju , treba bas stisnuti da bi ona izasla iz tube.
Koncentrovana je i nije vam potrebno puno kreme da bi lepo namazali ruke, otprilike malo vise od velicine zrna graska. Vrlo lepo se razmazuje, i odlicno hrani ruke. Moje koje su stvarno ekstremni slucaj, oporavi u roku od dva tri dana, ako ih redovno mazem, ali ih oporavi lepo u srz :D


Krema se brzo upija u kozu , i stvarno cete osetiti  kako vam se koza opusta, ne ostavlja nikakav masan film na kozi, vrlo je prijatna za nosenje. Meni se ranije desavalo kada bi mi ruke bile u vrlo losem stanju da posle kreme za ruke koza pocne nenormalno da me svrbi, posle ove ne, sto je jedan veliki plus od mene
Jedino sto mi se ne svidja je miris, krema mirise kao starinske kreme za ruke, vrlo jako, ali mi ni ne smeta nesto puno. Nekome ko je osetljiviji na mirise, mogao bi da smeta jer ne nestaje tako brzo.
Cena kreme ovde je 20 eura, sto po mom misljenju jeste puno, ali kako mi je lepo pomogla ne zalim ni cent.
Ako neko ima predlog neke kreme koja je jeftinija, a isto pomaze, rado bih ga saslusala :D.
Krema ce mi bez sumnje dugo trajati jer kako je cesto koristim ove dve nedelje, nije se puno potrosila.
Suma summarum, vrlo sam zadovoljna ovom kremom, ne verujem da bi mi bilo koja drogerijska krema pomogla, probala sam i masti i svasta nesto , ali nije pomoglo. Ova je pomogla jako brzo i rezultati su i vise nego odlicni. Da li bih je kupila ponovo , sigurno da bih, posebno u zimkom periodu...

Volela bih da cujem da li ste vi probali L' Occitane kreme za ruke, ako jeste koje? Da li ste bile zadovoljne njima? Koje kreme za ruke inace koristite?



11 коментара:

  1. Ovo je moja najdraža krema za ruke i vrijedi zadnjeg novčića :D.

    ОдговориИзбриши
  2. jako bih volela da je probam! imam jednu njihovu kremicu i dosta dobro neguje a miris je bozanstven :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ova neguje savrseno :) Ako je moje oporavila, oporavice svacije :D

      Избриши
    2. moracu da je nabavim kad budem isla u Split :)

      Избриши
  3. Čula sam sve moguće pohvale o ovoj kremi, ali nekako mi je skupa s obzirom da uopće nemam suhe ruke i probleme s njima :/ Jako dobra recenzija :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :))
      Onda ti ni ne treba :)), iskreno, mislim da je nepotrebno dati toliko novca na kremu za ruke, posebno ako nemas veliki problem sa suvim rukama, kao ja :))

      Избриши
  4. Moja koža je skupa s licem dehidrirana :)
    Ovu kremu osobno nemam, ali mi je već dugo na wish listi. Šetajući s frendicama Cityjem, baš smo prije par mjeseci ušle u njihov dućan i probale ovu kremu. Divna, divna :) Čula sam iz prve ruke sve najbolje o njoj, a sad kad čitam i tvoje doživljaje, znam da je moj must have :)

    ОдговориИзбриши
  5. moje ruke su trenutno u katastrofičnom stanju :/ čini mi se da je ova krema super. je da je skupa,ali ako toliko pomaže i ne troši se brzo vrijedi je nabaviti :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno vredi svaku paru, i definitivno je nabravljena za zahtevne ruke :DD

      Избриши