Странице

субота, 19. јануар 2013.

L'Oréal rouge caresse




O ovoj liniji L'Oréalovih ruzeva ste vec, sigurna sam , dosta citali , ali s obzirom da niste culi sta ja to vazno imam da kazem, ja vam toga necu ostati duzna, nikako :D
Prvo da vam kazem da ja preko zime imam usne koje su i vise nego suve, ako bilo sta stavim na njih pre nego sto izadjem, kuci se vracam ispucalih usana, kojima treba bar tri dana da se oporave. Vecina ruzeva moje usne isusi, ili moje usne nisu bas prijateljski nastrojene prema ruzevima ne znam zaista, ali tu nesto ne stima... Kada zelim da koristim ruz ja obavezno nosim ispod i balzam za usne, u narodu poznatiji kao labelo, da mi malo zagladi usne jer bez labela mi ruz nikako ne izgleda...
Kako je nastala opsta pomama oko njih, i svi su bili odsevljeni, morala sam i ja da se odusevim pa kud puklo da puklo, da mi se nisu svideli , ne bi bilo prvi put da ja nesto kupim u naletu strasti,a da posle toga dozivim razocarenje. :DDD.
 Ja sam kupila za pocetak dve nijanse, koje su mi se cinile prikladne za svakodnevno nosenje i mogu reci da nisam pogresila u izboru nijansi. To su :
  • 03 Lovely rose, svetlija roze nijansa
  • 101 Tempting lilac,zagasita roze nijansa koja na usnama malo vuce na lila.

Ruzevi se nalaze u plasticnom providnom pakovanju, koje na jednoj od strana im L'Oréalov logo, lepo se zatvaraju, ambalaza nije klimava, niti ruzevi, tako da nema izgleda da ce se, daleko bilo, slomiti, bas naprotiv. Bez obzira sto je ambalaza plasticna, vrlo je lepa i elegantna.


Tekstura ruzeva je vrlo kremasta, lepo klize po usnama, lako se nanose i zaista jesu vrlo hirantni, ali se i kao takvi brzo trose. Elem ne klize preko rubova usana, bez obzira na njihovu kremastu teksturu. I probala sam ih i pomirisala sam ih, tako da sa sigurnoscu mogu da kazem da miris i ukus nemaju, ili ih moja cula ne registruju :D.
Mogu da kazem da je ovo jedan od retkih, ako ne i jedini ruz koji moje usne nije osusio, CAK ni zimi i jeste ih hidrirao, ne nesto znacajno za pasti u nesvest, ali malo jeste. Ja bih bila zadovoljna i da ih samo ne susi (skromnost je najveca vrlina :D), ali ovo je bilo opste odusevljenje. Nekome kome usne nisu nalik mojim, nego su normalnih zahteva, bice i vise nego dovoljno hidrantan.


Pigmentacija ruzeva nije njihova jaca strana, da bi dobila nijansu u kojoj je sam ruz,za moje usne, koje su vrlo blede, trebalo je tri nanosa. Isto tako nemojte ni ocekivati da vam ovaj ruz traje dugo, jer on pre svega i nije tome namenjen, meni traje do sat i po vremena maksimalno na usnama, stim da usne posle toga ostaju blago obojene, ali pocetnog sjaja nema.

Lovely rose 03; Tempting lilac 101

Kada se ruz tek nanese on se vrlo sjaji, nema nikakve sljokice niti sta tome slicno, vec je takve sheer teksture i usne izgledaju vrlo glatko.
Cena ovog ruza ovde je 13.5 eura, sto je najvisa cena ruzeva drogerijskog ranga, mislim da je svuda tako sa L'Oréalom, ali ako uzmem u obzir da je ovo jedini ruz koji je moje usne odrzao u normalnom stanju, sa naznakama da ih poboljsa (!) sto verujte nije lako, vredi svake pare.
U ponudi je 12 nijansi, s tim da sam ja po nekim domacim blogovima vidjala neke nazive nijansi koje ovde nije bilo u ponudi, ne znam dal je u pitanju samo ime ili i boja, to ce za mene ostati rebus, dok se ne potrudim da ga resim.
Da li bih kupila jos nijansi? Kako sam odusevljena ovim ruzevima, vrlo rado bih kupila veccinu nijansi, ali prvo bih da probam i Revlonov lip butter, pa da vidimo koji ce od njih pobediti :D .
Evo i kako oni izgledaju kada se nanesu...

Lovely rose 03

Tempting lilac 101

Do sledeceg kuckanja... :*

7 коментара:

  1. Lepi su ruzevi i lepo izgledaju na tvojim usnama. Nemam nijedan iz ove kolekcije, ali imala sam dva testera bas za Tempting Lilac, stvarno ima finu teksturu, smao sto meni ta boja ne stoji.

    PS Vidi da iskljucis verifikaciju komentara, bas je iritantno kad moras da se ubijas od gledanja u cudne cifre i slova i onda ih ukucavas, znam da mnogi ljudi zbog toga uopste ne komentarisu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala... Bas imaju lepu ponudu nijansi, sigurno bi nasla svoju, ako volis ruzeve :))
      P.S. Iskljuceno, hvala na savetu :))

      Избриши
  2. Imam jedno 5-6 nijansi iz ove linije i obožavam ove ruževe :D:D:D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Daa videla sam , pa ja sam kod tebe videla 102 mauve cherie mislim da se zove :D ... ali je ovde nije bilo :( pa sam uzela najslicniju

      Избриши
  3. Super su ovi ruzevi, i ja imam Lovely Rose i bas je divna nijansa.

    ОдговориИзбриши
  4. Stvarno jesu, ja ne mogu da se odlucim koju volim vise od ove dve :DD

    ОдговориИзбриши