Странице

среда, 23. јануар 2013.

Maybelline color sensational ruzevi za usne

Ko o cemu ,baba o ustipcima, kada se neceg uhvatim, retko to brzo ostavim , posle duze opsednutosti rumenilima, ponovo sam presla na ruzeve. Ponovo kazem, jer se sve to lepo vrti u krug, prvo su bili ruzevi pa senke, pa rumenila, pa ponovo ruzevi, i po neki puder viska, maskara, eyeliner :)) :DDDD
Jedan od ovih ruzeva koje cu vam danas predstaviti sam kupila u prvom naletu, nakon toga sam pauzirala, pa nakon sto sam kupila Loreal caresse ruzeve, ponovo me je uhvatila manija, u blazem smislu receno :D. Sada samo trckaram po drogeriji i swatcham sve moguce ruzeve ( mislim da ce mi sledeci na spisku biti Max Factorovi color elixir ruzevi :DD )
Dva koja imaju istu ambalazu uzela sam prosle nedelje, dok je ovaj usamljeni ruz kupljen pre leta .


Sve tri nijanse su varijacije pogadjajte??? RUZICASTEEE ,tako je... To je boja ruzeva koju najcesce nosim, i najcesce kupujem jelte, logicno zar ne ? :D. Nije bas da i potrosim one koje kupim, ali da ne zalazimo u te skakljive detalje...
Nijanse koje ja imam su:


  • 130 Peach juice, svetlo roze nijansa, na mojim vrlo bledim usnama skoro da se ni ne primecuje, nije breskvasta ni malo, sa shimerom
  • 140 Juicy bubblegum, prava bubblegum nijansa, ljubicanstvena, bez ikakvih sljokica shimera i slicnih stvari
  • 146 Metallic rose, tamno ruzicasta nijansa, sa dosta crvenog podtona, shimerasta, moja omiljena
130 peach juice


130 Peach juice

140 Juicy bubblegum

140 Juicy bubblegum

146 Metallic rose (najlepsa, ali i najmanje fotogenicna, otuda i samo ova slika) 

Krenucemo od pakovanja, pakovanje je platicno, klasicno za Maybelline, ambalaza nije cvrsta, ne moze da  se uporedi sa Lorealovim ruzevima, a kamoli sa divnim zlatnim pakovanjem Max Factorovih color elixir ruzevima, prilicno je laka i kako su ove skorije dve nijanse bile zalepljene selotejpom, kako ih, savesni potrosaci ne bi otvarali, kada sam odlepljivala, deo srebrne boje se odlepio zajedno sa selotejpom (:S), ruz nije klimav, i ne izgleda kao da bi mogao da se slomi, osim ako ga bas ne pritiskate, a za tim nema potrebe. Vrlo jednostavna, jeftina na izgled, nista sto bi vam oko uhvatilo na prvu :D .
Nijansa 146 pripada njihovom klasicnom color sensational rangu, dok 130 i 140 pripadaju color sensational shine rangu. Obe vrste imaju miris , shine mirisu vocno, tacnije citrusno, dok 146 mirise puderastno , oba mirisa su vrlo prijatna, ali nestaju pri nanosenju.
Tekstura samih ruzeva je vrlo kremasta, kada ih naneste, mozete  da pomislite da su hidrantni, na mojim usnama nisu, ali ih ni ne isusuju ( za divno cudo). Vrlo lako se nanose, i dovoljno je da usne namazete u jednom sloju, to vazi za nijanse broj 140 i 146,  jer za 130 ja nisam merodavna. Balzam za usne ispod ruza vam nikako nije potreban, posebno za sjajniju vraijantu , cak je i pozeljno da usne budu suvlje, jer ce se boja bolje zadrzati na njima.
 Moram da primetim da je nijansa broj 146  kvalitetnija od druge dve. Ne uvlaci se u borice, lepse se nanosi , nije tako tecno kremasta kao druge dve nijanse.
Nijansa 146 traje do 3 sata na usnama, skida se ravnomerno, usne ostaju blago obojene , dok druge dve , tacnije 140 traje isto tako dugo ali se neravnomerno skida,pre svega na unutrasnjem delu usana. Nije mi se desilo da se bilo koja od njih razliva preko rubova usana da  bi vam trebala olovka i vrlo su prijatni za
nosenje.
146 Metallic pink

130 Peach juice

140 Juicy bubblegum

Cena ovih ruzeva ovde je 10.5 eura, ali sam ih ja kupila na akciji, i drugi ruz je bio upola cene znaci svaki oko 8 eura i mogu se naci u svakoj drogeriji. U ponudi shine ima oko 8 nijansi , ne mogu da vam kazem tacno, a obicni color sensational oko 11 nijansi .
Da li bih ponovo kupila, da , ali ove nijanse sa tamno rozim poklopcem ( i verujte da nije samo zbog poklopca :D).

130 Peach juice



140 Juicy bubblegum

146 Metallic pink




Kakve ruzeve vi koristite? Da li ste probali ove?  Da li ste zadovoljni ?
Do sledeceg kuckanja... Aneta

17 коментара:

  1. Često u zadnje vrijeme čujem puno pozitivnih komentara za ove ruževe...hm, moram i ja po svoj primjerak.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da neces pogresiti posebno sto se ove obicne color sensation linije tice :)

      Избриши
  2. Koje predivne nijanse, sve po mom guštu, a tebi odlično pristaju!

    ОдговориИзбриши
  3. Ne znam zašto oduvijek izbjegavam Maybelline, možda zato što me najmanje privlači njihova polica u dm-u, ali stvaro izgledaju predivno i baš ti dobro stoje :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :))
      I ja sam dugo imala averziju prema Maybelline proizvodima, ali ovi ruzevi su i vise nego zadovoljavajuci :D, posebno ovi iz obicne color sensation linije.

      Избриши
  4. Ja imam ovaj u nijansi sweet pink i bas mi je iznenadjujuce dobar. Ja inace ne koristim ruzeve a ne znam zasto ovaj stavim sad svaki put kad izlazim. Moze i za dan i noc. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I da.. kod nas su 14KM, to je oko 7 eura :)

      Избриши
    2. I u Beogradu su isto dosta jefitniji nego ovde, sva kozmetika uglavnom :D
      Meni je ta nijansa najlepsa od sve tri :D

      Избриши
  5. ovaj 13o izgleda divno u kutijici ali na usnama su svi jako lepi :))
    imaš baš lepe usne!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :))
      Meni omiljeni je 146, ali ni ostali ne zaostaju bas puno :D

      Избриши
  6. Metallic pink je BOZANSTVEN! :) Verujem da bi mi jedino on i pristajao, tebi svi odlicno stoje posebno Juicy bubblegum i imas jako lepa usta..

    ОдговориИзбриши