Странице

понедељак, 14. јануар 2013.

New in....

 Jedan usputni new in post i razmisljala sam dal da pisem  ovaj post, ili da odmah krenem sa predstavljanjem proizvoda, ali kako sama volim da citam ovakve postove, odlucih da napisem i ja jedan :D
Znate da sam pisala o proizvodima koje ce Catrice izbaciti, o njima sam pisala ovde, isto tako sam napomenula i da cu napraviti zalihe odredjenih proizvoda, naravno kada sam otisla u drogeriju , pola njih vise nije ni imalo , jer su oni dali odlicnih 50% snizenja, ali sam nesto ipak nasla...
Nasla sam gel eyeliner u nijansi 020, kao i njihovu made to stay senku za oci u nijansi 050.






U duhu snizenja je takodje bilo , na 4 Lorealova ili Maybelline proizvoda 40 % manje, a kako sam ja vec dugo merkala Loreal rouge caresse karmine, kao i njihov Lumi puder , ovo snizenje je doslo u pravo vreme...
Ja sam uzela dva rouge caresse karmina, lumi magique puder, kao i jedan njihov mini lak za nokte, on jeste lep , ali vise bih volela da sam uzela jos jedan karmin :DDD
Ruzevi koje sam uzela su 03 lovely rose i 101 tempting lilac.
Lak za nokte color riche 608 Luxembourg garden
Lumi magique puder u nijansi C02 rose porcelain.





O ruzevima, senki, eyelineru, kao i puderu su pisati zasebno , a lak ne verujem da cu recenzirati ,ako je neko zainteresovan , mogla bih da napisem i njegovu recenziju... Do sledeceg kuckanja, Aneta




Нема коментара:

Постави коментар