Странице

уторак, 15. јануар 2013.

Sleek paleta

Kako sam vec pisala o svom odusevljenju sleek rumenilima, red je da napisem svoje skromno misljenje i o njihovoj paleti senki, jednoj od njih koju ja imam, a to je Oh, so special.
Oh so special je paleta koja se sastoji od 12 senki, od kojih je 7 mat, a 5 shimerasto.
Kutijica u kojoj se senke nalaze je crna, cvrsto sklopljena, i nema rizika da ce se sama otvoriti, tanka je i odlicna kada putujete , ne zauzima puno prostora. Vi je zatvorenu na slikama necete videti , :D jer je nisam slikala, nije u bas najsjajnijem stanju :(. Kada se otvori unutra se nalazi jedno veliko ogledalo na poklopcu , i jedan dupli aplikator, sundjerasti jelte, ali nije ni toliko los, tako da ga nisam bacila :DDD . Preko senki se nalazi zastitna folijica koja je odlicno drzila ogledalo cistim , sve dok se meni nije izgubila, i na njoj su stajali nazivi senki. Ovo je bila paleta koju je sleek izbacio sezonski (kao sto je sada pred bozic izbacio sparkle 2) ali su je, na srecu, zadrzali u stalnoj kolekciji.








Senke su na mineralnoj bazi, i na poledjini kutije mozete naci njihove sastojke, kao i na sajtu.
Ova paleta se sastoji od 12 uglavnom neutralnih senki,najsvetlija je senka boje vanile,  a najtamnija mat crna senka koja je standardna u svim sleek paletama.




Pa da krenemo, odozgo na dole :DDD
Bow- najsvetlija nijansa u paleti,najmanje pigmentovana i najvise se trusi, mat boja vanile, ja je koristim za hajlajt ispod obrva i unutranji ugao oka. Sa bazom ispod odlicno funkcioise, bez baze ce vam trebati strpljenja :D
Organza-Nezna roze boja, shimerasta, ne trusi se, vrlo je mekana, i odlicno pigmentovana, divna za neutralnu, dnevnu varijatnu.
Ribbon- Mat koralna nijansa, koja vise vuce na roze nego na narandzasto, na slikama nije bas vidljivo , ali tako je to kad vec dve nedelje samo pada kisa, prelepa za leto , kada nabacite malo boje :D . Srednje pigmentovana, i slabije se trusi od Bow, vise od Organze
Gift basket- Klasicna, smedja shimerasta nijansa, meni divno izgleda u kombinaciji sa organz-om , odlicno pigmentovana, ne trusi se.


Glite- ovo bi bila gun metal boja, nesto izmedju sive i plave, vise plave, sa puno shimera, vrlo pigmentovana, ne trusi se , i divno je posluzila za praznike :D
Celebrate- Ljubicasta nijansa, za koju sam ja dugo verovala da je boje burgundija, tj.i na slikama izgleda tako ,ali eto , kriva je kisa, ovoga puta a ne more :D, i trebali ste da vidite moje iznenadjenja kada sam je prvi put nanela :D. Ne trusi se , odicno je pigmentovana, i kao sto i samo ime kaze, odlicna za neko slavlje, iliti vecernje varijante make up-a.
To je bio prvi red, da predjemo na drugi....
Pamper- Mat Svetla koralna nijansa , koja vuce na roze, najlakse je opisati , kao dve nijanse svetliju od Ribbon, vrlo slabo pigmentovana, i najvise se trusi od svih nijansi u paleti.
Gateau- ova nijansa je vrlo slicna Organzi , samo sto ima mnooogo vise shimera,kada je nanesete, presijava se na zlatno, vrlo je slicna lorealovoj senki koju sam vec recenzirala ovde. Ne trusi se i lepo je pigmentovana.

The mail- je mat svetla moka nijansa, lepo je pigmentovana , trusi se ali vrlo malo , i ja je vrlo cesto koristim , za neutralnije kombinacije,kao baznu senku,za dnevnu varijatnu ,ili kada zelite da istaknete usne :D
Boxed- je tamno smedja mat niijansa, vrlo lepo je pigmentovana, ja je stavljam na pregib kapka, sa svetlo smedjom prethodnom senkom kao bazom :D, takodje je mesam sa crnom i njome popunjavam obrve, kao sto vidite vrlo zahvalna nijansa :DDDD
Wrapped up- je mat ljubicasta nijansa, koja ima sivkasti podton , vrlo je zahvalna, kako za dnevne tako za vecernje varijate, odlicno je pigmentovana i ne trusi se
Noir- je mat crna nijansa, koju uglavnom koristim kao eyeliner, ima je u svakoj sleek paleti , vrlo je pigmentovana, i ne trusi se, ali definitivno nije potrebna u svakoj paleti.

Ja sam vrlo zadovoljna ovom paletom, vecina senki je odlicno pigmentovana, posebno tamnije mat i shimeraste. Sto se svetlijih mat senki tice, slabije su pigmentovane, ali svaka baza resi taj problem , na kraju krajeva ne mozemo ocekivati da senka boje vanile bude ekstremno pigmentovana :D. Na listo od sleek paleta mi je jos i Au naturel, i Storm i mislim da je to to , ostale su ili previse jarke ili previse tamne za moj ukus :D .

sleva na desno ( bow, organza, ribbon)
dole ( pamper, gateau, the mail)
sleva na desno (gift basket, glitz, celebrate)
dole (boxed, wrapped up, noir) 


Sta vi mislite o ovoj paleti , da li vec imate neke sleek palete, da li bi ih kupile?

6 коментара:

  1. Dođe mi da je uzmem samo zbog ove Celebrate senke, izgleda mi divno :D

    ОдговориИзбриши
  2. jako mi se svidja ova paleta i vec dugo mi je na WL :) nadam se da cu je jednog dana i uzeti, prelepa je!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. stvarno su super, ja je bas cesto koristim :D , odlicna je

      Избриши