Странице

среда, 27. фебруар 2013.

New in...

U zadnje vreme se dosta kupovalo :) I potrebnih i manje potrebnih stvari, da ne kazem nepotrebnih, ne zelim da budem tako gruba prema sebi :D...
Dok sam cekala istorijsku MUA porudzbinu sa njihove poslednje akcije, za koju su mi danas javili da je JOS nisu poslali :@, u tom raspolozenju sam narucila i nesto iz njihove nove undress me too kolekcije. Porucila sam highlighter, podlogu, korektor i paletu senki, jedino sto nisam narucila je prajmer, jer mi jedino on nije bio privlacan...


Moje prve MAC goodies, toliko sam dugo zelela MAC 239 cetku za nanosenje senke i morala sam da ispunim svoju zelju. A o F&B sam toliko toga lepog citala, da jednostavno nisam mogla da odolim da ga ne kupim :D


Novi Avonovi ruzevi za usne, moja sestra, poznatija kao seka mrazica, me uvek obraduje nekim lepim komadom sminke :D, ovog puta su to bili ovi divni ruzevi, uskoro o njima vise :)



Kad god posetim drogeriju ja izadjem da vise stvari nego sto sam planirala... Ovog puta to su bila ova dva divna Catrice rumenila i nijansama 050 Apropos Aprico i 060 Rosewood forest, koja su me bas prijatno iznenadila. Kao i njihov bronzer u nijansi 020 Deep bronze.


Posle L'Ocitane kreme za ruke mislila sam da necu nikad kupiti nista drugo osim nje,ali jako, jako retko se desi da kupim dva puta isti proizvod i ovaj primer je dokaz. Htela sam da probam ovu Neutrogena kremu za ruke, znate Norveska, mene asocira na hladno ,na ispucale ruke, pa valjda tu ne moze da se pogresi, ako neko zna, znaju oni , haha :D salim se, ali cula sam dosta pohvala, videcemo da li cu ja biti izuzetak koji ne potvrdjuje pravilo ili cu i ja dati svoj pecat zadovoljnog korisika :)
I last but not the least Reve de Miel-Nuxe melem za usne,na bazi meda, da li ce zadovoljiti moje vrlo visoke kriterijume sto se nege prezahtevnih usana tice , videcemo.


I sva druzina na okupu, Moji novi drugari, videcemo kako cemo se slagati, a vi cete cim pre biti obavesteni o tome :) 


Ako vas recenzija nekog proizvoda posebno interesuje, slobodno javite u komentarila, vrlo sam raspolozena za ispunjavanje zelja :) 

21 коментар:

  1. Uuuuuf ala si se ti ponovila! :D Jedva cekam recenziju Undress Me Too palete ;D

    ОдговориИзбриши
  2. Divni noviteti! Jedva cekam recenziju MUA hajlajtera! :)

    ОдговориИзбриши
  3. Super kupovina! Najviše me zanimaju Avonovi ruževi, kod njih se boje drastično razlikuju od onih u katalogu pa treba videti iz prve ruke.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da su vas stvari zainteresovale, potrudicu se da ih sto pre recenziram :D

      Избриши
  4. Odlična kupovina, mene zanimaju one MUA stvarčice :)

    ОдговориИзбриши
  5. wow, kakvi fantasticni noviteti :) sve bih ti maznula :D

    ОдговориИзбриши
  6. Super shipping kod tebe :) Baš me zanima ovaj undress korektor, nadam se da će uskoro recenzija jer sam ga planirala naručiti :)

    ОдговориИзбриши
  7. Super si se ponovila :) Ja bih volela recenziju Catrice rumenila :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da vas interesuju proizvodi :D
      Potrudicu se da recenzije uradim sto pre :)

      Избриши
  8. sve je divno,posebno Catrice rumenila i nijansama i Mac-ovi proizvodi :)

    ОдговориИзбриши
  9. divne si stvarčice kupila! bravo za mac i nuxe balzam!
    i videla sam da je pomama za MUA ali ja jos odolevam :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, jeste stvarno pomama, samo bi bilo super da se tokom akcija malo bolje organizuju :DD

      Избриши