Странице

понедељак, 18. фебруар 2013.

YSL Radiance blush No.3

Posle malo duzeg testiranja rumenila koje je onima koji su videli moju novogdisnju listu zelja vrlo poznato, doslo je vreme i za njegovu recenziju.

Dugo sam trazila rumenilo koje ce biti zamena za MAC sakura koje je bilo deo limitirane kolekcije za koju sam ja zakasnila.  Tacnije trazila sam rumenilo koje ce biti dovoljno ljubicasto  da na jagodicama tako i izgleda, a ne pretvori se u neku alien boju, a isto i nisam htela da preteram u jacini ljubicaste.  Ovo rumenilo sam primetila savim slucajno prosle godine i od tada sam ga prizeljkivala. Iskreno nisam tip osobe koja ce se  lako odluciti da za rumenilo od 4 grama izdvoji 35 eura, jer pri samoj pomisli koliko bih drugih rumenila mogla da kupim za te novce meni bude lose, ali cim je to ta nijansa koju toliko zelim mogla sam sama sebi da progledam kroz prste :).

YSL Radiant rumenilo dolazi u sest nijansi, moja je nijansa broj 3, nema ime, samo jedan obican dosadni broj, ali dobro , to i nije neki veliki minus. Ambalaza mu je divne zlatne boje, vrlo je elegantna i luksuzna doboljno cvrsta, na gornjem delu se nalazi YSL logo, a kada otvorite rumenilo ima i malo ogledalce.

 Posto je ambalaza i vise nego osetljiva na prste, vrlo je prakticno sto sa njim dobijate i crnu plisanu torbicu koja je vrlo elegantna i prakticna ako se odlucite da rumenilo ponesete u drustvu sa ostalom sminkom :D. U torbici imate i posebni deo za malu pljosnatu cetkicu koja je vrlo mekana i zacudjujuce dobro nanosi rumenilo.

Kada otvorite rumenilo ono je podeljeno na cetri dela, naizmenicno od dve nijanse, svetlije koja je mat i tamnije sa malo shimera,koji kada se dve ijanse izblendaju ne primecuje. Kada ukombinujete te dve nijanse dobijete jednu neznu, ali dovoljno upadljivu boju, koja ce vasem izgledu dati jednu posebnu notu.
Tekstura samog rumenila je vrlo svilenkasta i mekana, tako da je najbolje nanositi ga mekaniijom cetkom, ona koja dolazi uz rumenilo je savrsene mekoce za ovo rumenilo, ja sam bila iznenadjena koliko ga dobro nanosi. I meni je to jedan veliki plus, kada bi uz svako rumenilo dosla i cetka koja ga odlicno nanosi ,to bi bio pun pogodak. Ne verujem da ce se to nekad desiti, ali lepo je mastati, zar ne?



Pigmentacija rumenila je odlicna, dovoljno je dva puta preci njegovom malom cetkicom i to ce biti sasvim dovoljno za jednu jagodicu :). Savrseno se blenda  i nanosi, ne ostavlja fleke i odlicno osvezava lice.

Najlepse je kada pomesate obe nijanse, jer ako se uzme previse svetle, dobicete bas vestacki izgled.
Ono sto me je neprijatno iznenadilo kod ovog rumenila je trajnost, uopste nije tako dugotrajno kako sam ocekivala, trajace vam do 5 sati maksimalno , dok mi Sleek rumenila traju dok ih ne skinem, i to je za mene veliki minus. Isto tako se i jako brzo trosi jer je veoma mekano, i dobijate kolicinu od 4 grama, koja je u poredjenju sa Sleek rumenilima duplo manja, a cena Sleek rumenila je oko 5 eura.
Obe nijanse, tamnija, svetlija


Suma summarum, presrecna sam sto ovo rumenilo imam u svojoj kolekciji, pre svega zbog boje, ali sto se samog kvaliteta tice ja ga u drugim nijansama ne bih kupila.
Da li ste vi probali neke od YSL rumenila? Kakvi su vasi utisci o njima? Koja su vasa najdraza rumenila?



21 коментар:

  1. Bas me zanima kako izgleda na licu, jer mi se nekako cini bas ljubicanstven :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pokusavala sam da slikam na licu, ali to nikako nije ispadalo verodostojno i onda sam odstala, ali nije puno ljubicasto, bas je nezno :)

      Избриши
  2. Kako neobicna boja, ne bih ni pomislila da je to rumenilo, a ne senka! Nisam imala nijedno njihovo, a moja nova najdraza rumenila su Illamasqua-ina, nisu jeftina, ali su savrsena u svakom pogledu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kada se nanese ne izgleda uopste cudno :)
      Ja sam o Illamasqua rumenilima, za sada samo citala,volela bih da ih probam...

      Избриши
  3. Baš neobična boja, prvo sam pomislila da je sjenilo za oči. Ali sama sam se uvjerila da baš te neobične boje budu prekrasne na licu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehehe da stvarno jeste, ali to je bas ona boja koju sam ja trazila :))
      I stvarno lepo izgleda na licu :)

      Избриши
  4. prelepo izgleda :) i ja bih volela da vidim slike na licu, al vidim da nisu ispadale kako treba :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Evo dodala sam sliku i azurirala post, nije savrsena, al bar malo mozete da steknete utisak da nije tako zastrasujuce :)

      Избриши
  5. Ja se ne bih usudila staviti tu nijansu jer mislim da mi nikako ne bi odgovarala, ali ambalaža mi je predivna baš kao i Diorova. Nisam još ništa njihovo probala, ne znam ni sama što čekam :)

    ОдговориИзбриши
  6. Nisam nikad probala njihova rumenila, ali mi je ova nijansa jako neobična i krasna, mada me sad nakon pročitane recenzija odbija ta njihova trajnost :-(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam bila malo razocarana zbog trajnosti, ali toliko sam trazila ovakvu nijansu , da mi cak ni to nije pokvarilo utisak :D

      Избриши
  7. Ništa nemam od high brendova al' imaću, kad tad :D

    Ova nijansa me nikad ne bi privukla al' se veselim zbog tebe jer si napokon našla to što ti odgovara i majke mi kao da sam ja :D samo nek' se kupuje :P

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E bas ti hvala :))
      Presrecna sam kad nadjem nesto sto sam bas dugo trazila :D

      Избриши
  8. Nisam ih probala ali obožavam pakiranje od YSL toliko je prekrasan!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno im je prelepo, ja prvo padam na lep izgled proizvoda, pa tek posle proveravam cenu i ostale "sitnice" :D

      Избриши
  9. Nikad ne bih pomislila da kupim rumenilo u ovoj boji :) Probaj da slikas na licu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Postavila sam sliku, ali nazalost nije bas nesto kvalitetna, ali cisto da steknete utisak da i ne izgleda bas tako nesvakidasnje :D

      Избриши
  10. Prekrasno izgleda, iako boje i nisu baš 'moje'. Jako mi se sviđa ambalaža, na to strašno padam pa onda kupim svašta i poslije lupam glavom :D Ok, s ovim sigurno ne bih pogriješila. Odlično je da ima tako dobru četkicu, to je stvarno rijetkost. Ja volim Bourjois round pot rumenila, ali ona njihova mala četkica ako se može tako i nazvati, je jedino za bacit u smeće.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni ni jedna cetkica, do ove, koja je dolazila uz rumenilo nije odovarala, sve su bile uzasne...
      I meni se cesto desi da bacim pare na nesto samo zbog izgleda, pa posle lupam glavom, al nikako da se konacno opametim :D

      Избриши