Странице

петак, 01. март 2013.

Catrice novosti...

U poslednje vreme sam postala veliki obozavalac Catrice proizvoda, nije da ih ranije nisam volela, nego sto ih vise probam, sve sam vise odusevljena :D. Stvarno su jako kvalitetni, a i vise nego povoljni. Ovog proleca Catrice je posle Neo Geisha kolekcije odlucio da izbaci nesto u Candy stilu, nova kolekcija koju su pripremili zove se Candy shock, a kada je budete videli pozelecete da je jestiva, bar ja jesam :D
U kolekciji se nalaze senke, highlighter, lakovi za nokte, balzam za usne, piling za usne i rumenilo, a evo kako oni izgledaju.
Senke za oci su pecene, tako da se mogu nanositi i suvim i mokrim aplikatorom, dolaze u dve tople i dve pastelne nijanse:

I scream: Ice cream!

Bring me peach
Honey money


Balzam za usne, sa obojenom unutranjoscu, Catrice kaze da intenzivno neguje i blago boji usne. Blago je shimerast, i dolazi u dve nijanse .
Bring me peach
Sugar shock


Piling za usne, koji je meni licno vrlo interesantan, tako da cu se potruditi da ga nabavim :)) 
Ima blagi vocni miris i sadrzi i secer, kao i vecina pilinga za usne :D ako ne i svi :) 


Peceno multicolor rumenilo, za svez izgled lica, Catrice kaze da je njegova nezna tekstura savrsena za blendanje, kako sam veoma slaba na rumenila, bas bih zelela da ga dodam svojoj kolekciji :) 
Sugar shock
 Highlighter koji se sastoji od 4 komplementarnih boja koje za cilj ima da licu da suptilan sjaj. 
Vanilla love 
I lakovi za nokte, cetiri nude nijanse i dve kavijar manikure, ove nude nijanse su bas po mom ukusu, a kavijar manikura nije za mene :D ja sam previse smotana za takve egzibicije :D.
Play it blue 

Bring me peach

I scream: Ice cream

Vanilla love
Cotton candy

Sugar shock
Ova kolekcija ce biti u prodaji u aprilu i maju. Ja znam da cu je sigurno cekati i potruditi se da nabavim rumenilo, highlighter, piling za usne :D , i eventualno neki od ova 4 lakica :).Kako se vama cini ova kolekcija?   Da li bi ste volele da ulovite neke od ovih stvarcica? :)) 

18 коментара:

  1. Privukao me je jedino ovaj poslednji lakic, ali tesko da cu uspeti da ga ulovim.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj meni su oni najmanje privlacni, samo zbog toga sto sam ja totalno smotana za takve stvari, verovatno bih pola kuglica potrosila za jedan nokat i na kraju ni on ne bi lepo ispao :D

      Избриши
  2. Najinteresantniji su mi lakovi! :D Sve nijanse su suuuuper slatke. Steta sto nema kod nas... :( *tugica*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno mi nije jasno zasto jos ne uvoze Catrice u Srbiju,ako vec uvoze Essence a isti je proizvodjac...
      Lakovi su prelepi,pravi prolecni :)

      Избриши
  3. Bas lepa kolekcija, piling za usne deluje primamljivo....

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni se on cini verlo znimljiv :) posebno zato sto jos nisam videla piling u olovci :D

      Избриши
  4. rumenilo i highlighter ce biti moji, makar u nemacku isla po njih :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kako njima zavidim,njihov DM je presnadbeven, i sve je tako lepo sredjeno, nema otvorenih proizvoda, a LE kolekcije su tako lepo organizovane i postavljene na posebno mesto, bar je to bio slucaj onog DM gde sam ja isla :D, a ovde gde god da odem sve je rascerupano i razbacano i pootvarano...
      A rumenilo i highlighter su i moji miljenici ove kolekcije :D nadam se da cu imati srece :D

      Избриши
  5. uf,želim ovo pečeno rumenilo i highlighter :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno su primamljivi, vidim da nas vecina "pada" na rumenilo i highlighter :D

      Избриши
  6. Catrice svako malo izbaci kolekciju koja me obori s nogu, ili barem neki od proizvoda iz kolekcije :) Za oko mi je zapeo ovaj Bring me peach lak :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja bas volim njihove LE kolekcije, samo mi je zao sto se sve uvek brzo rasproda...

      Избриши
  7. Svasta nesto lijepo, jedva cekam taj piling za usne :)

    ОдговориИзбриши
  8. Lakić sugar shock mi se čini jako kul, i piling za usne isto. Sve u svemu baš zanimljiva kolekcije!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste :)) I meni se cini bas zanimljiva, jedva cekam da stigne :D

      Избриши
  9. Одговори
    1. I mene ove candy bolje uvek privuku, pa ispraznim novcanik :)

      Избриши