Странице

понедељак, 11. март 2013.

MUA radiant under eye concealer

MUA je u poslednje vreme postala jako popularna, sto zbog jako niskih cena, a vrlo lepog kvaliteta , rekla bih paleta senki najvise. Sto zbog velikih akcija koje prilicno cesto imaju na svom sajtu. Dosta dugo sam ih merkala, i kako kada su imali prvu akciju 30% nize cene plus besplatnu dostavu ,tada nisam imala paypal, sacekala sam 50% manje i besplatnu dostavu, dok sam cekala da mi stignu ti prvi naruceni proizvodi, oni su izbacili njihovu novu kolekciju Undress me too, koja ukljucuje paletu senki (koja vazi kao dupe za naked 2, pa naravno da sam morala da je imam) korektor, podlogu za lice iliti tecni puder,bazu za puder, koju ja nisam narucila,jer mi se nije cinila potrebnom i highlighter.
Danas cu recenzirati korektor, jer sam njega najduze probala i o njemu vec oformila misljenje, ne tako pohvalno na zalost.


Korektor dolazi u olovcici koja  na vrhu ima cetkicu, kojom se korektor nanosi, a korektor izlazi na cetkicu tako sto okrecete donji deo olovcice. Postoji samo jedna nijansa, radiant, koja je prilicno neutralna, pa mislim da bi svakom odgovarala. Trebalo bi da sakrije znake umora i osvezi lice, te da nam lice izgleda odmorno i sjajno, moze se nanositi ispod oka, ali i na vrh nosa i iznad usana, kao highlighter.
Sta ja to imam da kazem na ove teze?
 Ambalaza mu je prilicno prakticna, lepo se i lako nanosi, lepo se blenda. Ja nemam neke velike podocnjake, ali nije ni da ih nemam uopste, tako da je za moje sasvim dovoljna moc prekrivenosti, za nekog ko ima malo vece probleme sa podocnjacima ne verujem da bi bila dovoljna, sto mu nije jedina mana.







Tesktura mu izgleda stvarno kremasto i prijatno, ali se jako brzo susi i onda se uvlaci u svaku boricu koju imate i pocinje da se peruta, mislila sam da je to do mog suvog okoloocnog podrucja, ali i kada je ono dovoljno hidrirano to se isto desava, tako da je problem definitvno u korektoru. Korektor sadrzi sitne shimmere koji se lepo vide na slici, i isto tako i kada ih nanesete ispod oka prave lepi odsjaj, ali kako trajnost korektora i nije bas neka, tako da, to mu nesto nece popraviti prosek kod mene.

Sveze nanesen
Sveze nanesen, vestacko svetlo 
Trajnost ovog korektora sa svim uvlacenjem u borice je  maksimalnih dva sata, nakon toga izgleda kao da imate neke mrvice ispod ociju, sto i nije bas privlacno... Na zalost, ja sam se bas posteno razocarala ovim korektorom, ne znam dal bi nekom za masnijom kozom odgovarao, ako je neko probao , volela bih da cujem njegove utiske.

Izblendan ( nadam se da mozete videti sitan shimmer)

Trenutna cena, na akciji, mu je 2 funte, a normalna cena ce biti 3.
U svakom slucaju ja ne planiram da ga ponovo kupim, jer to nije ono sto ja trazim...
Da li ste vi probale ovaj korektor, ili neki slicne namene koji bi lepo radio svoj posao, volela bih da mi preporucite?? 




14 коментара:

  1. Aaaa, a toliko dugo ga pikiram i sada ga moram brisati s WL liste :( Tako divno izgleda, šteta što stvara grudice, da je barem postojaniji. Moje okoloočno područje je također dehidrirano, tako da ga defitnitivno neću kupiti. Inače sam jako zadovoljna njihovim bazama, shimmerom, a paletama sjenila pogotovo. Šteta što ove najpotrebnije stvari nekada zeznu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam bas zelela da mi odgovara i mislila sam da je do okoloocnog podrucja, ali i sestra kaze da se i njoj stvaraju grudvice, tako da bice da je ipak do korektora, na zalost...Ostali proizvodi su im zaista super ....

      Избриши
  2. za sad nista od njih nisam koristila, ali me ovo nije bas nesto privuklo dok sam pregledala sta sve imaju :)

    ОдговориИзбриши
  3. Neće ovo u moju butigu. :) Hvala na info, ne kupujem. Idemo dalje, čekam recenziju highlightera.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na cemu, i drugi put :D
      Recenzija highlightera stize uskoro :D

      Избриши
  4. Dva sata trajanja? Neka hvala, preskočiću.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam bila vrlo iznenadjena,na zalost
      , nikad mi se nije desilo da korektor tako kratko traje...

      Избриши
  5. Baš sam ga gledala.. imam isto takvo od sleek i bila sam jako zadovoljna tako da nisam od MUA kupila

    ОдговориИзбриши
  6. Pf. Ali mene jako zanimaju MUA make up kistovi! A ništa, onda ga iskoristi barem za naglašavanje luka obrve ili nešto :/ Ne sviđa mi se ovakvo pakiranje. Imam takav highlighter od Essence-a, i ne mogu nikako dozirati da izađe taman toliko proizvoda koliko mi treba.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bice recenzija i o cetkicama, o nekoliko onih koje sam uspela da ulovim na akciji...
      Tako sam i mislila da ga koristim, bice da
      mu je to i jedina namena, al ga bar necu baciti...
      I to sam stvarno zaboravila da napisem, doziranje je skoro nemoguce jer izadje malo previse proizvoda :)

      Избриши