Странице

субота, 30. март 2013.

MUA undress me too paleta

Kao sto vidite, cvrsto sam resila da prvo zavrsim sa recenzijama ovih  nagih MUA proizvoda, i nakon ove palete, na listi ostaje jos samo tecni puder, i obecala sam sama sebi da ce te dve recenzije ici u toku ove nedelje, u poslednje vreme imam dosta obaveza, pa ne stizem da objavljujem onako cesto kako bih ja volela, ali hvala svima koji i dalje posecuju ovu stranicu.

Mislim da je MUA vec svima dobro poznata, pre svega zbog paleti senki, koje su vrlo kvalitetne, a cene su smesne (4 funte za palete senki od 12 boja, 8 funti je  Immaculate paleta od 24 boje).
Vec sam pominjala kako sam na njihovoj akciji kupila dve palete, njihove swatcheve cete dobiti kasnije, danas cu recenzirati njihovu najnoviju paletu, undress me too.

Paleta se sastoji od 12 boja, od kojih 4 mat, 8 shimmerastih, smestenih u vrlo jednostavnoj beloj kutijici, sa delimicno prozirnim poklopcem, preko kojeg se vide nijanse senki. Kutijica izgleda vrlo jeftino, sto i jeste, ali je vrlo cvrsta, tako da nema mogucnosti da se otvori u torbi i slicno, osim ako budete bas agresivni, a ne verujem da se bilo ko, ko posecuje make up blogove, i gaji ljubav prema sminki, ophodi tako prema svojim ljubimcima :D

Ova paleta ima nazive senki, za razliku od ostalih, cije se senke zovu 1-12 .  Paleta vazi za dupe Naked 2 , i jesu vrlo slicne, razlike postoje samo u par nijansi, i to vrlo male ( O ovom sam stekla utisak gledajuci uporedne swatcheve na drugim beauty blogovima, ja Naked 2 paletu nemam, tako da ne mogu reci 100% misljenje, a jedno od poredjenja mozete pogledati ovde) . Proizvodjac kaze kako se ova paleta sastoji od neznih neutralnih, hladnih sivih i metalik zlatnih nijansi, sa kojima mozemo stvarati bezbrojne izglede. Paleta ima 9.6 grama i od otvaranja rok trajanje je 12 meseci, i naravno dolazi i svima omiljen sundjerasti aplikator koji ja odmah bacam u smece.

Tekstura senki je vrlo mekana i svilenkasta, vrlo se lako nanose i blendaju. Nema razlike u pigmentaciji izedju mat i shimmerastih senki, sto je redak slucaj, jer obicno su mat senke manje pigmentovane.
Truse se zaisa minimalno i na mojim kapcima, koji su manje masni preko ovako hladnog vremena, traju 8 sati bez nabiranja, ali boja malo izbledi nakon 5,6 sati. Sa bazom se taj problem vrlo lako resi, a mislim da retko ko koristi senke bez baze,tako da se to kod mene ne racuna kao minus.

Naked, Devotion, Shy
Tranquil, Exposed, Reveal
Naked, Devotion, Shy

Tranquil, Exposed, Reveal


Fiery, Lavish, Dreamy
Wink, Obsessed, Corrupt
Fiery, Lavish, Dreamy

Wink, Obsessed, Corrupt

Na kraju , donozim zakljucak, da sam ja vrlo zadovoljna ovim senkama, i mislim da za tu cenu , bolje senke nemozemo naci, jer u poredjenju sa Sleek paletom cija je cena 10 eura, ova paleta  odnosi pobedu.
Kao sto sam vec pomenula, racunajuci i ovu, ja vec imam 3 MUA palete, i mislim da cu tu i stati, ne zbog njihovog kvaliteta, vec zbog toga sto sam vec kupila sve koje su mi se cinile maksimalno iskoristivim.

Da li vi vec imate MUA palete?  Da li bi ste kupile ovu? 

19 коментара:

  1. Meni su savršene - imam ovu paletu i najbolja mi je od svih njihovih paleta :)

    ОдговориИзбриши
  2. Predivna paleta! Nijanse pun pogodak, sve bih koristila :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To je ono sto najvise volim kod ove palete, sve su boje maksimaĺno iskoristive... :)

      Избриши
  3. Nemam nijednu a kamoli najnoviju :( a najvise volim ovakve nijanse.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ti je od srca preporucujem,ako razmisljas o tome da je kupis :)

      Избриши
  4. Nemam ovu, ali imam tri druge kojima sam zadovoljna i slažem se da su super za tu cijenu. Sviđa mi se ova, osobito jer je jedina bijela, ali ipak si želim ovaj put kupiti Naked 2 :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja se za sad suzdrzavam sto se Naked paleta tice, pa videcemo koliko ce to trajati :)

      Избриши
  5. http://apavlovic83.blogspot.com/2013/04/blog-award.html

    ОдговориИзбриши