Странице

петак, 15. март 2013.

MUA Undress your skin shimmer highlighter


Kako se ne bih ponavljala o novoj kolekciji koju je MUA izbacila, o njoj sam vec pisala u pretodnom postu, odmah cu krenuti na stvar, bez nekih velikih uvoda. Na tapetu je danas highlighter koji je, cini mi se, jedini u celokupnom MUA asortimanu, ako gresim, a sumnjam , ispravite me.
MUA highlighter dolazi u samo jednoj nijansi, koja iako izgleda kao da prilicno vuce na roze,u stvari je jako neutralna, tako da  to stoji i meni, a ja sam poprilicno zuta, lepo bi stajao rozim, a i neutralnim devojkama. Vrlo je sedefat, kao sto se vidi i na slikama.



Highlighter dolazi u plasticnoj beloj kutijici i dosta je velik, mene je velicina prijatno iznenadila, ima 7.5g. Izgleda kao MAC extra dimension highlighter, te na vecini blogova stoji kako je ovo dupe. Ne znam da li je, jer ja MAC highlighter nemam, ali se po slikama njegova struktira cini dosta mekanija od ove. Highlighter se otvara kao i svaka klasicna kutijica ove vrste. Iako izgleda dosta jefitno, ambalaza nije ni malo labava, vec naprotiv, jako je cvrsta i nema sanse da vam se kutijica otvori i slomi u torbici ili ako putujete, sto je za mene veliki plus.


Tekstura samog highlightera je poprilicno tvrda, kao i struktra svakog pecenog proizvoda, ali se vrlo lepo nanosi, ja ga nanosim RT cetkicom za podlogu iz Core seta, i ona odlicno zavrsi poso. S obzirom da je dosta tvrde stukture,cini se da  ne morate da pazite na pigemntaciju, koja je prilicno jaka, jednim prelaskom cetkice dobiti dovoljno proizvoda za highlight jagodicne kosti, ali u svakom slucaju nemojte da vas tvrda struktura zavara pa se malo zanesete. Ja jesam i nije bilo bas lepo za videti :D.



Kao sto sam vec rekla highlighter je prilicno pigmentovan i dovoljno ga je savim malo za dobiti prirodan sjaj lica. E sada dolazimo do moje omiljene tacke, kod koje sam ja najkriticnija, a to je postojanost. I ako mi je koza sada, u najboljem mogucem stanju,kada nije masna, i proizvodi ne klize s nje , kako imam tik da lice cesto diram rukama, vecina proizvoda sa mog lica jako brzo nestane, a kako sam bila jako razocarana njihovim korektorom, prema ovom highlighteru sam vec imala oformljeno misljenje da ce kratko trajati. Inace hoce to kod mene ponekad, znam ja unapred :D.
Ali je on prevazisao sva moja ocekivanja, i sjajio je citav dan, lepo dok ga nisam skinula. Malo jeste ubledio posle 5,6 sati, ali je jos uvek bio prisutan  i uocljiv.

Trenutna cena mu je 2 funte, na akciji, a posle ce biti 3, u svakom slucaju, cena je smesna, za lepotu proizvoda koju dobijete.



Ovaj highlighter je stvarno bio pun pogodak, i ja sam odusevljna njime i odusevljavacu se svaki put kada ga nanesem :D. Stvarno ga od srca preporucujem.
Da li ste vi probali ovaj proizvod? Ili ste planirali da ga kupite? Koji je vas omiljeni highlighter? 

24 коментара:

  1. Bas sam se obradovala kada sam videla recenziju ovog proizvoda! :) Na WL mi je za sledecu MUA kupovinu a sada ga sigurno kupujem :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas me raduje sto to cujem :D
      Stvarno vredi kupiti ovaj hughlighter, divan je :D

      Избриши
  2. Ja imam neki essence highlihter ali bih htjela neki jaci pa cu traziti drugi kad ovaj pozurim, inace mi nije hitno da ga stavljam :)

    ОдговориИзбриши
  3. Ok, kupujemo! Teško mi je palo, jako teško.

    ОдговориИзбриши
  4. Na mojoj WL, hvala ti na recenziji! Stvarno predobro izgleda na koži :)

    ОдговориИзбриши
  5. superiska, moracu da ga pogledam pred sledece snizenje na sajtu :)

    ОдговориИзбриши
  6. O kako lijepa nijansa, ja imam jako jako sličnu od Sephore ;)!

    ОдговориИзбриши
  7. Super izgleda! Jedan od onih proizvoda koji večno traju. :)

    ОдговориИзбриши
  8. i ja sam ga htjela naručiti,no naravno u onoj općoj pomutnji zbog sniženja nije ga bilo :) sljedeći put ga moram uloviti

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. On je izazao tek kasnije, ali ga svakako nabavi, odusevices se :)

      Избриши
  9. Meni se svidio na prvi pogled i svakako ću ga naručiti prvom prilikom :D

    ОдговориИзбриши
  10. lepo deluje u kutiji :)
    volim ove talase na pakovanju i ima ga dosta,
    kao sto kazes, trajace jako dugo :)) i vidim
    da je i postojanost dobra.
    ne koristim nesto hajlajtere kao hajlajtere.
    probala sam neki benefitov i ok je bio....
    inace koristim artdeco senke u tu svrhu...
    snalazim se kako umem :DDDD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Lepo je to kad neko ume da se snadje :D
      Ima nas i onih koji ne umemo, ili necemo, pa kupujemo proizvode za svaku mogucu svrhu :DDD

      Избриши