Странице

понедељак, 22. април 2013.

Essence Floral grunge rumenilo

Dobar dan drage devojke, nadam se da ste se lepo odmorile za vikend i da ste spremne za nove radne pobede :).
Lepo vreme je konacno tu, a tema danasnjeg posta, rumenilo koje je kao stvoreno za lepe, tople dane.
Rumenilo je deo limitirane Essence kolekcije Floral Grunge koja se ovde trenutno nalazi u prodaji. Pakovanje je klasicno Essence, providna plasticna kutijica, na kojoj se nalazi logo Essenca, kao i naziv kolekcije. Kutijica je dovoljno cvrsta da se ne otvori sama, ali je i sasvim bezopasna po nalakirane nokte :). Rumenilo ima 5 grama, i rok trajanja nakon otvaranja je 24 meseca, sto je savim dovoljno da se rumenilo potrosi, ako mene pitate. Ja cu ga sigurno potrositi i pre, jer ga vec vidim kao hit leta 2013 :D 
Tekstura rumenila je vrlo svilenkasta i mekana, lako se nanosi i blenda, bez gubljenja intenziteta boje. Rumenilo na prvi pogled izgleda potpuno mat, ali na direktnom suncu se vide sitni shimmeri, koji se jasno vide na slici iznad. Nije nimalo praskasto, sto me je bas prijatno iznenadilo.  Boja je prelepa koralno-breskvasta, savrsena za prolece i leto :).
Da budem iskrena od Essence rumenila nisam znala sta da ocekujem, jer nikad nisam imala ni jedno njihovo rumenilo, pa sam resila da iskusam srecu sa ovim i prijatno sam se iznenadila.
Pigmentovanost ovog rumenila je srednja, sto je za mene pozitivna stavka, s njim ne mozete preterati odmah i startu, boja se vrlo lako moze nadograditi,bice vam potrebna jos dva do tri nanosa u zavisnosti od intenziteta koji zelite da postignete. Trajnost je do 5 sati, nakon cega boja sasvim izbledi i izgubi prvobitnu draz, pa se rumenilo mora ponovo naneti, ali ako uzemo u obzir cenu , koja je 2.80 eura, to za mene nije veliki minus.
Iako volim trajnija rumenila, ovo je ipak zauzelo posebno mesto u mom srcu, jer je stvarno prelepe, nesvakidasnje boje i licu daje posebnu svezinu. :) I ja cu ga sa radoscu popravljati, svaki put kad to bude bilo potrebno :)
Od srca vam preporucujem ovo rumenilo, jer je stvarno jedno od onih koje vredi imati u svojoj kolekciji, posebno ako ste ljubitelj koralnih nijansi. Bez obzira sto mu trajnost nije najjaca strana,boja je predivna, a u korist mu ide i cena koja je stvarno minimalna u odnosu na ovu lepotu. 
Kako vama izgleda ovo rumenilo? Da li vam je ova nijansa privlacna? Da li cete ga potraziti na Essence standu?
Izblendano, Direktno naneto ( po dva sloja oba)



25 коментара:

  1. kod nas su u prodaji OZ i hugs and kisses kolekcije, OZ mi je totalno nezanimljiva a iz h&k sam uzela 2 laka za nokte, ostalo me nije pretjerano dojmilo..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Onda je ova sledeca koju cete iati u prodaji, te dve su ovde bile pre nje :)

      Избриши
    2. super onda :D baš mi se sviđa ovo rumenilo, ja sam zadovoljna njihovim LE rumenilima dok ona iz stalnog asortimana i nisu nešto :)

      Избриши
  2. Nije uopste losa nijansa, najljepsa mi je na slici gdje je na prstu, a na ostalima mi je svugdje razlicita. Moram vidjeti uzivo kada dodje kod nas, mada pod onim bljestavilom u dm-u tesko je vidjeti koja je zapravo prava nijansa :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Najrealnija je na poslednjoj slici, a na prstu je ispala nesto svetlije jer jagodica prsta nije tako bela kao moja koza...
      :)

      Избриши
  3. Moram priznati da je ovo fantasticna nijansa...Ako uspem da ga nadjem,kupicu sigurno :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Trebalo bi da u Srbiju dodje uskoro... Svakako ga pogledaj, uzivo je jos lepse :)

      Избриши
  4. Jaaako mi se dopada nijansa :D Nisam ga vidjela kod nas, ali ću svakako potražiti :D

    ОдговориИзбриши
  5. Kod nas još nema ove kolekcije, ali ako dođe, kupit ću jer mi se baš sviđa nijansa, a i postojanost je ok za tu cijenu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja se slazem, za tu cenu postojanost nije mogla biti bolja ))

      Избриши
  6. Fina je boja, lepša je ovako nego što izgleda u kutijici!

    ОдговориИзбриши
  7. Kod nas još nije došla ta kolekcija, ali jedva čekam da dođe, mislim da ću si sigurno kupiti to rumenilo. Nijansa je baš lijepa, nježno koral, baš bih voljela isprobati :)

    ОдговориИзбриши
  8. ja sam ga uzela prije par dana,oduševljena sam :)

    ОдговориИзбриши