Странице

четвртак, 18. април 2013.

Liebster nagrada :)

Hvala puno Ani Konstantini (Beautyholic by Ana Konstantina) koja mi je dodelila ovu nagradu, ovo je moja prva nagrada i stvarno mi puno znaci :))) 





Ovo su pravila:

1. Svaki bloger bi trebalo da napise 11 random cinjenica o sebi
2. Svaki bloger bi trebalo da odgovori na pitanja koja mu je postavila osoba koja ih je nominovala
3. Odaberi 11 blogova za nominaciju i oznaci
4. Obvesti ih
5. Nemoj nominovati osobu koja je nominovala tebe
6. Nominovani bloger mora da ima manje od 200 pratilaca

7. Napisi 11 pitanja za nominovane.


1. Najvaznija na svetu mi je porodica. Imam sestru bliznakinju, bez cijeg saveta ne donosim ni jednu odluku i mladjeg brata, za kojeg kad god me pitaju koliko godina ima krenem da kazem 7, iako on vec odavno nema 7 godina, ali ga ja jos uvek tako gledam :D 
2. Jako sam emotivna i vrlo lako se rasplacem
3. U horoskou sam vaga, i kao i svaka vaga neodlucna sam iznad proseka
4. Najvise volim prolece 
5. Da moram da odaberem jedan komad sminke to bi definitvno bilo rumenilo, jer bez njega izgledam polu zivo :) 
6. Bez kompjutera ne bih mogla da funkcionisem
7. Jako volim da gledam serije, i mogu da provedem sate gledajuci  Dextera
8. Prvo mi u oci upadne nesto sto je lepo na izgled, pa posle razmisljam o ceni i kvalitetu
 9. Mnogo volim kafu i slatkise 
10. Osim kozmetike, jako volim i kuvanje
11. I poslednje, ali ne i najmanje vazno,  Nikad ne reci nikad je moje zlatno pravilo, za sta god sam se izricito izjasnila da se NIKAD nece desiti, desilo se.

A pitanja koja je meni Ana postavila su sledeca :)) 

1. Kako ste odabrali ime za blog i sta vam predstavlja?  Tako sto sam uhvatila samu sebe kako u svakoj prodavnici trazim deo za sminku, kao hipnotisana :D 
2. Omiljeni parfem? La petite robe noir-Guerlian
3. Da li si u vezi i koliko dugo? Udata sam, 2 godine :) 
4. Omiljena cokolada? Milka sa keksom :) 
5. Koji fakultet si zavrsila? Studirala sam prava u Beogradu,a posle u Briselu pocela studije ljudskih resursa
6. Omiljena boja ruza za usne? Trenutno L'Oréal rouge caresse 101, a inace najvise volim tolije nijanse ruzicaste
7. Pozoriste ili bioskop? Bioskop
8. Zasto si odlucila da otvoris blog? Zato sto sam postala opsednuta sminkom, kako i sam naziv bloga kaze :) 
9. Gde zelis da otputujes? New York, Los Angeles
10. Koliko dece zelis da imas? 3
11. Da li postoji neki kozmeticki proizvod koji ocajnicki zelis? Ja uvek ocajnicki zelim neki proizvod :D Trenutno je to YSL rouge volupté Opera Rose  

Moja pitanja sledecim devojkama :))  MAKEUP NEr(e)D, A girl in Berlin, Jolie in love with beauty, Make Up Arena,  Make up my day, My make up and you, Lena lifestyle and beauty, ANAVIGLAM, Shooting star, beauty blog Ivana i Make up Make out

Vecina devojaka je vec bila tagovana, ali ovo su blogovi koje ja rado citam , tako da sam ih tagovala ponovo :))
A evo i pitanja...

1. Kojim bi zanimanjem volela da se bavis (ili koji bi fakultet volela da zavrsis) ?
2. Koji je tvoj omiljeni komad kozmetike?
3. Sta si u horoskopu?
4. Omiljeni slatkis?
5. Sta te najlakse nasmeje?
6. Filmovi ili serije?
7. Prolece ili jesen?
8. More ili planina?
9. Bez cega ne mozes da zamislis dan?
10. Omiljeni parfem?
11. Celebrity crush :D ?

3 коментара:

  1. Imamo neke zajedničke stvari :D
    Tek kada je krenula kružiti ova nagrada shvatila sam da imam dosta zajedničkog sa nekim curama, a ja sam uvijek mislila da sam crno pače :)

    Hvala ti na nagradi, više ih ne mogu brojati,a stvarno ih nisam očekivala :D Baš me to čini sretnom kao da sam si upravo kupila nešto što sam dugo željela :)

    Evo mojih odgovora:
    1. Kojim bi zanimanjem volela da se bavis (ili koji bi fakultet volela da zavrsis)?
    Završila sam 2 fakulteta: pravo i medicinu. Bavim se pravom jer je to bila moja ljubav, mada mi je sada žao što nisam slušala roditelje i uhvatila se medicine.
    2. Koji je tvoj omiljeni komad kozmetike?
    Tekući puder. Bez njega nigdje :)
    3. Sta si u horoskopu?
    Jarac.
    4. Omiljeni slatkis?
    Čokolada :D
    5. Sta te najlakse nasmeje?
    Nečija bezazlena glupost koja je toliko smiješna i istovremeno slatka da se moraš nasmijati :)
    6. Filmovi ili serije?
    Filmovi jer serijama nikada kraja :D
    7. Prolece ili jesen?
    Proljeće, naravno!
    8. More ili planina?
    Moreeeee :)
    9. Bez cega ne mozes da zamislis dan?
    Bez svježe iscijeđenog soka od naranče ujutro. Ja ne pijem kavu i bez tog soka ja ne funkcioniram :)
    10. Omiljeni parfem?
    Dior - Miss Dior Cherie.
    11. Celebrity crush :D ?
    Ryan Gosling <3

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala ti puno :) I ja rado čitam tvoj blog :)
    A sada da odgovorim na pitanja:

    1. Već sam završila fakultet koji sam želela ali pošto me svašta nešto zanima volela bih da završim još učiteljski i farmaceutski.
    2.Definitivno maskara.
    3.Jarac-Vaga
    4.Čokolada sa lešnicima
    5.Gluposti koje pravi moj Bobi :)
    6.Filmovi, ne pratim ni jednu seriju.
    7.Proleće
    8.Obožavam moreee :)
    9.Bez interneta
    10.Carolina Herrera - VIP 212
    11.Iskreno niko :D

    ОдговориИзбриши
  3. 1. Kojim bi zanimanjem volela da se bavis (ili koji bi fakultet volela da zavrsis) ?- Nadam se da ću završiti ovaj koji studiram (prehrambeno tehnološki) i raditi nešto u struci, ali bi voljela nastaviti i sa šminkanjem i u tom se također dalje usavršavati. :)
    2. Koji je tvoj omiljeni komad kozmetike?-Ima ih više, ali u zadnje vrijeme Maybellinov The Eraser mi čini najveću razliku na licu i bez njega nikud.
    3. Sta si u horoskopu?-Ne čitam horoskop i ne vjerujem u to.
    4. Omiljeni slatkis?-Uh, ovo je teško. :D Trenutno Snickers sladoled.
    5. Sta te najlakse nasmeje?-Nećaci sa svojim biserima.
    6. Filmovi ili serije?-Filmovi.
    7. Prolece ili jesen?-Proljeće.
    8. More ili planina?-I to i to, ali možda ipak za nijansu više more.
    9. Bez cega ne mozes da zamislis dan?- Bez dragih mi ljudi.
    10. Omiljeni parfem?-Givenchy Ange ou Demon Le Secret Elixir.
    11. Celebrity crush :D ?-Robert Downey Jr. obožavam ga još iz vremena Ally McBeal. :)

    ОдговориИзбриши