Странице

четвртак, 18. април 2013.

MUA Undress Your Skin Illuminating Foundation

Ovo je poslednji proizvod i MUA Undress kolekcije, sa kojim konacno zavrsavam krug ovih postova, pa cemo moci da se prebacimo na neke druge proizvode koje bih volela da vam predstavim i preporucim.

Kao sto sam vec rekla ova tecna podloga, puder, je deo Undress kolekcije, dolazi u mekanoj tubici i ima 35ml. Tuba je vrlo mekana, i lako se moze istisnuti i posednji atom ovog proizvoda.
Proizvodjac kaze da je ovo podloga odgovarajuca za sve tipove koze, kojom cemo dobiti srednje do jako prekrivanje. Efekat koji cemo dobiti je izjednacen ten, zdrav, sjajan izgled lica. Puder sadrzi sitne sjajne cestice koje reflektuju svetlost i licu daju zdrav i svez izgled.

A sada da vam prenesem svoje cenjeno misljenje...
Tekstura pudera je vrlo tecna, kao i vecine pudera ovog tipa ( ista kao L'oreal lumi magique),nanosi se vrlo lepo i daje dovoljno vremena da se nanese kako cetkicom tako i prstima i lepo prekrije flekice i manje nepravilnosti. Lice se ne "lepi" posle nanosenja, vec se puder jako brzo upije u kozu.Ne ostavlja nikakve tragove na odeci, niti ostavlja fleke kada pocne da skida sa lica, vec se skida jako ravnomerno, a pocne da se skida nakon 6 sati. Ja ne bih rekla da ima jako prekrivanje, ali mu prekrivanje svakako jeste srednje i jace od L'oreal lumi magique pudera.

Kako je vrlo tecan treba paziti sa istiskavanjem pudera iz tubice, jer se meni svaki put desi da istisnem previse. Sjajne cestice nisam primetila da sadrzi ni na suncu ni inace., ali kada se nanese lice zaista izgleda zdravo i sveze, kod mene je slucaj da to bude tek nakon nekih 10-ak minuta posle nanosenja, jer na pocetku izgleda vrlo mat. Ne sjaji se preterano(nakon onih 10 minuta), nego bas onako koliko je potrebno za jedan zdrav izgled lica.

Moja koza je trenutno jako dehidrirana, ali se bez obzira na to moja T zona prosijava po toplijem vremenu, i tada ovaj puder izdrzi do 4 sata bez prosijavanja, sto je sasvim u redu za puder ovog tipa.
Ono sto sam primetila, a sto me je jako iznenadilo za puder ovog tipa, jeste da jako istice suve delove lica, tako da za one sa suvom kozom definitivno ne bi bio dobro resenje, i jako dobra hidrantna krema je pre njega vrlo dobro dosla.

Ovaj puder bih ja svrstala u kategoriju srednje kvalitetnih pudera, ali s obzirom na cenu , vrlo dobar puder. Mana bi bila sto dolazi u samo 3 nijanse, od koji je prva Porcelan , definitvno za devojke jako svetle puti, jer je cak i meni , koja sam jako svetla (HM 52) ona svetlija od moje boje koze :)

Cena mu je 5 funti , s tim da je trenutno na akciji u kojoj dobijate 3 po ceni 2 pudera.
Ne mogu da kazem konacno misljenje o ovom puderu, jer zaista smo u nekom neodredjenom odnosu, trenutno mi jako smeta sto istice suve delove lica, ali mi se svidja efekat koji postignem sa nekom jacom hidrantnom kremom, neka pozitivna nula rekla bih :D.
Da li ste vi probale ovaj puder?  Da li bi ste ga probale? Koji je vas omiljeni dewy puder?















8 коментара:

  1. Ovaj puder mi je na WL, nism bila sigurna kakvo mu je prekrivanje, ali sada kada vidim swatcheve kod tebe - me like it :) Mislim da ću si uzeti malo tamniju nijansu jer ipak dolazi ljeto, ali volim te svjetlucajuće pudere koji daju dewy izgled, samo moram staviti malo hidratantniju podlogu da mi ne ističe suhe djelove lica.
    Meni ti je moj HG Shiseido sun protection liquid foundation - ima polu-mat finish, ali na mom licu uopće ne izgleda suho, baš lijepo zagladi lice i daje jedan prirodan izgled :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Prekrivanje je meni bilo stvarno iznenadjujuce :)
      Ja za taj Shiseido puder nisam cula, moracu da pogledam recenzije :)))

      Избриши
    2. Obavezno uzmi tester - kod nas u prodaji imaš samo divje nijanse . SP40 (sviejtlija) i SP60 (tamnija) - meni je on famozan :D

      Избриши
  2. Hmmmmm, i ja mislim, bez obzira na suhu kožu da ću ga isprobati. Sviđa mi se recenzija, tako da vrijedi pokušati. A ako i fulam, onda će biti za noge. Jel to samo ja radim ili ima i drugih koje mažu ponekad noge puderom da barem malo boje dobiju?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako se lepo pripremi lice, nece biti problema :))
      Inace ako planiras da ga koristis i za noge , onda bolje pogledaj jednu nijansu tamnije :)))
      P.S. Ja jos nisam pokusavala da namazem puder na noge, ali bih mogla da probam , jer sam prebela...

      Избриши
    2. Meni je za noge fantastičan Artdeco puder u spreju - savršenstvo od proizvoda :D

      Избриши
  3. Ja trebam mat završetak, dewy mi ne odgovara jer imam masnu T-zonu, osobito kad dolaze topliji dani. Ipak, mislim da je super što imaju svjetlije nijanse jer znam puno cura koje ne mogu pronaći dobar puder jer su im svi tamni.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moj omiljeni mat zavrsetka je Revlon colorstay, mislim da se svako odusevi njime :)

      Избриши