Странице

четвртак, 23. мај 2013.

Bahama Mama bronzer

Zdravo devojke, ponovo nakon duze pauze, obaveze me sustizu, ne toliko koliko moja neorganizovanost, ali sta je tu je, moracu da se pomirim sa cinjenicom da cu ja zauvek ostati neorganizovana, i da mi nema leka, ako imate neki savet za hronicno neorganizovane, vrlo rado cu ga procitati :D.


Tema danasnjeg posta je Bahama mama bronzer kojeg proizvodi The Balm. Prvobitno sam se dvoumila izmedju Hoola bronzera i ovog, ali je izbor ipak pao na ovaj. Najvise zbog toga, sto do sada nikad nisam ni koristila bronzer, i bilo mi je zao dati 35 eura na nesto za sta nisam bila sigurna da cu uspeti da iskoristim. Tako je odluka pala na ovaj bronzer. 


Bronzer dolazi u kartonskoj kutijici koja se zatvara magnetom, vrlo je cvrsta i jako se lepo zatvori, tako da ni u torbi nema opasnosti otvaranja. U unutrasnjosti ima malo ogledalce, koje vrlo prakticno za popravljanje u toku dana. Na spoljem delu se nalazi jedna egzoticna, devojka, kao i na svakom The Balm proizvodu :)
Proizvod ima 7 grama, a rok trajanja nije oznacen. 


Sama boja bronzera moze izgledati vrlo tamno, ali kada se nanese, dobijemo vrlo prirodan preplanuli izgled. Ja ga koristim pre svega za postizanje tog preplanulog izgleda lica, jer je stvarno smedje boje, ni previse tamne da izgleda blatnjasto, ali ne vuce ni dovoljno na pepeljasto da bi se s njime moglo konturirati. Mat je i vrlo se lepo nanosi bez fleka i neravnomernosti. Nije ni mrvicu narandzast, sto me je odusevilo, jer sam bila ubedjena da ce na mom bledom licu bar malo vuci na narandzasto, ali me nije razocarao.
 Jako je pigmenovan, tako da je za mene najlaksi nacin nanosenje bockalicom i blendanje velikom kabuki cetkom.


Trajnost je odlicna, ne bledi, traje bukvalno celi dan , dok ne skinem svu sminku.
Ono sto bih navela kao jednu jedinu manu ovog proizvoda je to sto se jako puno trusi. Kada sam prvi put presla cetkom preko njega ostala sam bez teksta, ali ako blago tapkate proizvod, nece biti problema, i naravno otresite visak sa cetke :D 


Kao sto mozete videti jako sam zadovoljna ovim bronzerom, ali samo u svrsi bronzanja, za konturiranje ga ja ne koristim. Definitivno vam ga preporucujem.


Kupila sam ga na feelunique, a cena mu je 15.63 eura (vrlo precizno jel?). 
Odlican bronzer po vrlo pristupacnoj ceni i necu ga nikako menjati Hoolom, bez obzira na hvalospeve, jer ovaj odlicno obavlja svoj poso :D.
Da li ste vi probale ovaj bronzer? Ili je neki drugi ipak drazi vasem srcu :))


Volela bih da cujem preporuke :)))

Do sledeceg kuckanja...  

21 коментар:

  1. meni su ova The Balm pakovanja presimpatična :D sve mi se nešto kupuje njihovo rumenilo ali se sjetim koliko ih imam i onda racionalnost proradi u meni i skontam koliko lakova za nokte mogu kupiti za te pare :P

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahaha, pakovanja su im predobra :))
      Kod mene racionalnost ne postoji kad je u pitanju sminka :D Kod mene vazi Uvek moze vise :D

      Избриши
  2. Obožavam njihova pakiranja..... preslatka su.... baš mi ne treba još jedan bronzer, ali tako lijepo si ga nahvalila da ga poželim odmah kupiti ;-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ova slika koja ti je trenutno ti je divna :))
      Ja sam stvarno ostala odusevljena :))

      Избриши
  3. Preslatko pakovanje, vec sam ga vidjela na instagramu :))

    ОдговориИзбриши
  4. prelepo izgleda i definitivno bih volela da ga probam :)

    ОдговориИзбриши
  5. Ajme, ja obožavam bronzere i bolje da ovo nisam vidjela :D
    Predivna su mi The Balm pakiranja i baš mi se dopada bronzer!

    ОдговориИзбриши
  6. Obozavam TheBalm i vec sam upisala njihov bronzer i hajlajter u listu zelja :D Predivni...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je hjlajter isto bio na listi zelja, ali sam bronzer kupila pre jer mi je vise trebao :D

      Избриши
  7. prelep je bronzer :)
    pakovanje je preslatko, podsećaju me na Benefit sa
    tim retro-vintage-tra-la-la pakovanjima :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hheheh :)) I mene isto podsecaju na Benefit :)
      Drago mi je da ti se dopada :))

      Избриши