Странице

петак, 03. мај 2013.

MUA Undress i Heaven and Earth palete i dva samca

Toliko MUA proizvoda sam nakupila za tako kratko vreme, da sam toga postala svesna tek kada sam pocela sa recenzijama, definitvno vise necu posecivati njihov sajt neko vreme. Danasnji post ce biti o dve njiihove mono senke , kao i o jos dve palete koje sam ja kupila pored Undress me too palete ciju recenziju mozete procitati  ovde.


Necu vas gnjaviti nekim velikim  tekstom, jer sve sto sam rekla za prethodnu paletu vazi i za ove dve, samo cu postaviti svaceve i ako budem imala neki komentar, dodati ga :)
Mocicete da vidite i dve MUA mono senke, i moje misljenje o njima :)
Ove dve MUA palete su , cini mi se , njihove najpoznatije palete, sastoje se od po 12 neutralne senke, koje su maksimalno iskoristive i to je ono sto me je i najvise privuklo. Kvalitet im je na odnosu na cenu odlican, kao sto sam rekla i za prethodnu MUA paletu.
Prva je Heaven and Earth, njene boje su vise zemljane.


Sledeca je Undress paleta,, nijanse su takodje vrlo nosive, ali vise neutalne nego zemljane, rekla bih :)




I dve mono senke (16- mat i 24-pearl), ove senke su jako svilenkaste teksture,mekane su i odlicno pigentovane, ja ih najcesce nanosim prstima, jer tako dobijem najbolji rezutat. Minimalno se truse,svakako ih preporucujem, pre svega ove iz mat kolekcije, jer su zaista izvrsno pigmentovane, sto je retkost. 




Eto toliko o  MUA proizvodima, za sada cu sa njima pauzirati, jer sam jedva cekala da zavrsim ovaj krug :). 
Da li ste vi probali MUA mono senke? Koje su vase omiljene mat senke?  
Do sledeceg kuckanja .... 

10 коментара:

  1. Baš su lepe nijanse,nešto što bih ja svakako nosila, posebno poslednje dve :)

    ОдговориИзбриши
  2. Imam više MUA paletica, ali nemam ovu Heaven and Earth, a nisam nikada ni kupovala njihova mono sjenila. Stvarno jesu zarazni, misliš ovo je jednu funtu, ovo tri i onda se nakupi, a svako malo nešto novo izbace pa želiš i to jer nije skupo...
    Super recenzija :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe, tacno tako :)
      Lepa je i Heaven and Earth ali nije neophodna , posebno ako imas Undress :D

      Избриши
  3. Ja sam fan ovih neutralnih nijansi ... uh kako su diiiiivne :D!

    ОдговориИзбриши
  4. odlicni swtchevi! ja se trudim svim silama ai mi ne uspeva ovako dobro da ispadnu -.-

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj , pa bas ti hvala :)
      Bas su me namucili dok sam ih lepo uslikala, ali drago mi je da su na kraju dobro ispali :)

      Избриши