Странице

четвртак, 09. мај 2013.

Revlon Lip Butter ( Sweet tart)

Najradije bih ovaj post pocela i zavrsila recenicom, sve sto ste o njima culi jeste tacno, ali to bi bilo previse kratko i nejasno za ovu divotu. Moram da je ispostujem u potpunosti i kazem svoje misljenje o ovom ruzu.
Revlonovi Lip Butteri vaze za 3 u 1 proizvode, tacnije ruz, balzam za usne i sjaj u 1 proizvodu, dolaze u 20-ak nijansi i svaka od njih ima neko slatko ime.


Moja nijansa je 090 Sweet Tart. Boja je prava srednja ruzicasta, ne vuce ni na crveno ni na ljubicasto, kao neki ruzicasti ruzevi, vec je jednostavno prava srednje tamna roze boja, bas po mom ukusu.
Pakovanje je jako slicno kao  boja ruza i na vrhu providno, vrlo prakticno ako kupujete uzivo, jasno se vidi nijansa ruza koju kupujete.


Tekstura ruzeva je srednje mekana, odlicno se nanose, bez bilo kakvog jakog povlacenja preko usana i jedan sloj je sasvim dovoljan za pravu boju ruza. Ono sto me je jako iznenadilo, bez obzira sto sam previse puta cula kako su jako pigmentovani, jeste pigmenovanost, ovaj ruz je jako pigmentovan i nije ni nalik Loreal rouge caresse ruzevima, bez obzira sto ih vrlo cesto uporedjuju.  Ostavlja vrlo lep sjaj, kao da ste preko ruza naneli sjaj, a izbegavate onu lepljivost koju vecina sjajeva ima.
Trajnost je vrlo dobra 4 sata, nakon toga se ravnomerno skida i na kraju na usnama ostaje nesto poput staina, usne su blago obojene. Hidratacija je stvarno odlicna, kako su mi usne bile duze vreme u katastrofalnom stanju , plasila sam se sta ce se desiti kada budem pocela da ga nosim, ali on ih uopste nije isusio, bas naprotiv, jeste ih hidrirao, kod mene ne nesto woow, ali nekom sa normalnim usnama ce to biti i vise nego dovoljno.


Rok trajanja i gramazu stvarno nisam nasla, trazila sam i po internetu, a na kutijici nema nalepnice, jer sam je ja odlepila i bacila, ali bez obzira sto nema gramaze, da napomenem ruz se jako brzo trosi zbog vrlo kremaste teksture, posebno ako navalite, kao sto sam ja.


Ja sa svoj primerak kupila na Ebay-u (11.99 Eura) sa besplatnom postarinom, ali sada se mogu kupiti i na jednom holandskom sajtu (9.95 Eura), samo sto ne znam kolika je postarina za Srbiju i susedne zemlje.


Toliko od mene o ovoj lepoti. Da li ste vi nabavile svoju omiljenu nijansu ovog ruza? Ili ste uspele da se suzdrzite. Ako se dvoumite izmedju L'oreal rouge caresse i Lip Butter ruza ja vam toplo preporucujem ovaj drugi :).
Do sledeceg kuckanja...

23 коментара:

  1. Hoću, hoću, hoću!! Pikiram jedno već 4 nijanse na ebayu u praodaji samo čekam kada će stići kod nas :D Ovo je jedna od njih i sada mi je još ljepša! Predivan je - obožavam ruževe koji su ujedno i ruževi i balzami :D
    zadnja fotka - naaaajs!!

    ОдговориИзбриши
  2. Одговори
    1. Joj , ja sam gledala bar jos 4 nijanse, ali imam toliko karmina, da stvarno malo moram da se smirim... :)

      Избриши
  3. Nije moja boja ali je divna, kao i tvoji zubi :)

    ОдговориИзбриши
  4. Imam samo jednu nijansu, ali ju OBOŽAVAM! Oduševljena sam ovime.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno su odlicni, sve sto sam ocekivala to sam dobila ovim ruzem... :)

      Избриши
  5. Stvarno je lep i vidi se da je fino kremast :)

    ОдговориИзбриши
  6. Vau, nijansa je odlična i da, baš se vidi da je kremast i podatan, sigurno klizi po usnama i vrlo lako se nanosi.
    Ja sam inače ljubitelj jakih mat ruževa, ali sve više me privlače ovi blaži kremasti :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj, moje usne su toliko suve, da retko koji at ruz mogu trenutno da podnesu, iace ih i ja volim...
      Odlicna mu je tekstura, i ako budes probala ovaj odusevices se :)

      Избриши
  7. Одговори
    1. E oni bi bili savrseni za tebe, jer toliko volis balzame za usne :)

      Избриши
  8. Mene zanima gde je kupljena ova divna solja za kafu? :)

    ОдговориИзбриши