Странице

субота, 01. јун 2013.

Catrice Ultimate Color ruzevi

Sigurna sam da ste Catrice ruzeve vec probali i da ste se nagledali swatcheva po blogosferi, a znam i da ste imali i sta da vidite :), ja ih iskreno obozavam, predivni su mi. Svidja mi se i njihova ambalaza i postojanost i tekstura, ali i cena :).
Ja cu vam danas pokazati dva koja su deo nove postave. Kao sto znate Catrice svakog proleca nesto izbaci i ubaci nesto novo.  Ovo su dva od tri nova, treci je it's a matt world, to je jarka crvena boja, retko ih nosim a vec imam nekoliko u svojoj kolekciji, tako da sam odlucila da je preskocim, ako se uskoro ne predomislim :D.
Ruzevi su ponovo kod mene aktuelni, posle duzeg perioda manijakalnog skupljanja rumenila, tako da pored ovih, vec imam jos tri koja treba da vam predstavim, i jedan je na putu ka meni, nestrpljivo cekam da stigne :D.
Dva koja su na tapetu danas su deo Ultimate color kolekcije, to su:


  • 240 Hey Nude ( Kao sto i samo ime kaze nude ruz koji ima rozi podton, nude ruzevi su retkost u mojoj kolekciji imam ih tek 2, jedan ima bez podton i nikad ga ne nosim, tako da sam ovaj put odlucila da idem ka rozem podtonu i mogu vam reci da  je ovo vec bolje :D )
  • 250 Matt about pink ( Roza sa puno koralnog u sebi,ili obrnuto, ne bih bila sigurna :D, mat i odlicna za leto :)
Ambalaza je metalna crna, na dnu poklopca vodoravno stoji logo Catrice, vrlo lepa i jednostavna ambalaza, ne izgleda ni malo jeftino. Tekstura oba ruza je odlicna, vrlo su kremasti, ravnomerno se nanose, i ravnomerno i skidaju sa usana.


 Matt about pink je odlican za nanosenje, ne razliva se nikako , mat je, i stvarno dugotrajan, meni je trajao do 5 sati , nakon toga mi je na usnama  ostalo nesto poput staina, koji je bio tu dok nisam skinula svu sminku. S obzirom da je mat, ocekivala sam da ce mi isusiti usne, ali me je vrlo prijatno iznenadio i to se, na moju veliku srecu, nije desilo :). Vrlo je pigmenotavan i u jednom nanosu cete dobiti realnu boju.


Hey Nude je nesto kremastiji i hidrantniji, nikako ne isusuje usne. Vrlo je prijatan za nosenje, kako sam rekla ravnomerno se nanosi i ravnomerno i skida. Kako je kremast nije previse dugotrajan, izdrzao je do 4 sata. Lepo je pigmentovan, ali su ipak potrebna dva do tri sloja za pravu nijansu.


Ruzevi imaju po 3.6 grama, stim da se i nesto brze trose, a rok trajanja im je 36 meseci. 
Imate tople preporuke od mene, vrlo pristupacni ruzevi, a kvalitet im je i vise nego odlican. Cena ruzeva je 4 eura, sto je u odnosu na kvalitet savrseno. 
Koji su vasi omiljeni Catrice ruzevi? Da li vise volite nudace ili jarkije nijanse? 







14 коментара:

  1. wow lijepa su oba, a tek usneee i zubiii <3
    nemam ovaj matte about pink a super je, čini mi se sličan GR 53, ne znam koliko mi treba još jedan ruž :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Necu da te nagovaram, ali jedan ruz vise ne moze da skodi :DD hehe
      Salim se, ali ovaj je ipak mat, a GR malo sija :D :D tako ja pravim minijaturne razlike kad su ruzevi u pitanju,tesim se da ne lice :D

      Избриши
  2. Ja obično nisam fan roze, ali ovaj mat karmin izgleda odlično. I usne su ti divne!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :)
      Ja da mogu imala bih sve roze karmine ovog sveta :DDD

      Избриши
  3. Oba su mi divna! Nedavno sam otkrila Catrice ruževe i zaljubila se, tako su predivni - nijanse, pigmentiranost, postojanost i cijena :D
    Imaš divne usnice i obje ti nijanse super pristaju :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno :)
      I ja ih bas volim, odlicni su, a kako nisu skupi mogu da se pocastim sa vise njih od jednom, a to je za mene veliki plus :D

      Избриши
  4. Lepi su, mislim da bi mi taj nude stajao, nije previše svetao.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije previse svetao, i bas lepo moze da se iznese, probaj ga kad budes imala priliku, sigurno ce ti se svideti i uzivo :)

      Избриши
  5. Divno,moram da se docepam Catrice ruzeva sto pre :D

    ОдговориИзбриши