Странице

среда, 12. јун 2013.

Maybelline Vivids Lipstick ( Shoking Coral)

Jos jedan ruz u nizu, kolicina ruzeva mi je odavno presla u nepotrebnu , ali me to ne sprecava da nastavim manijakalno da kupujem, ali ovo je nova linija ruzeva, a ja necemu novom ne mogu da odolim. Boje novih maybelline ruzeva su vrlo zive i jake, letnje, i definitivno su namenje za no make up, izgled make upa, jer bi uz sve drugo izgledali kao previse, bar po mom licnom misljenju i prilagodjavanju mom ukusu.


Dolaze u 10 nijansi i sve nose nazive vrlo upesatljive nazive, kao sto su i sami ruzevi. Sve nijanse su veoma jake i  N I S U  za one koji ne vole da isticu svoje usne ili one koji preferiraju balzam za usne ruzeve. 
Ovo su vrlo pigmentovani, skoro pa neon ruzevi, koji ce vase usne staviti u prvi plan. 
Moja nijanse je 910 Shoking coral, mislim da je to najpopularnija nijansa ovog ruza, vise je roze nego koralna, ali to je ono sto me je i privuklo da odaberem bas njega. 


Pre nego sto sam ga odabrala, pogledala sam 1001 swatch na internetu i na 1000 njih je vukla na roze, tako da sam ipak odlucila da ga uzmem , budimo realni ovaj ruz mi nije trebao, ali kud svi tu i ja :D
Ambalaza je klasicna Maybelline, cetvrtastog oblika, neon koralne boje, ali na vrhu nije prividna vec ima srebrni vrh, koji je kao ogledalce. 


Tekstura ruza je divna, kremasta, lako se nanosi, ne razliva se, lagano klizi po usnama, nije previse mekana, da se ruz topi ako je toplije :). 
Mirisu divno, meni na kremu od vanile, vrlo lepo mirisu, ali miris nestaje u dodiru sa usnama. Vrlo us pigmentovani i punu boju dobijam iz jednog premaza, trajnost je odlicna, do 4 sata savrsena, nakon toga pocinje da bledi posebno sa unutrasnjeg dela usana, na mojim usnama ostaje boja poput staina, ali bez sjaja. Finis im je polu sjajan, nisu mat, ali nisu ni kao sjaj za usne :) 


Rok trajanja im je 24 meseca, a cena na feelunique.com 8.99 eura, sto je jeftinije nego ovde u drogerijama, gde kostaju 10.45 eura, kao i ostali Maybelline ruzevi.


Meni je jos bila privlacna Vivid Rose, ali se od sveg srca nadam da cu je preskociti i molim moj mozak da konacno upali lampicu i da postanem svesna kolicine karmina u fiokama.
Do sledeceg kuckanja... 


16 коментара:

  1. I ja dugo mjerkam ovaj shocking coral *-* divan je! Samo sto ti imas punije usne od mojih pa se zapravo i primjeti :D U nasim drogerijama ovi ruzevi su 7,50 eura (14,80KM)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, i u Beogradu su dosta jefitniji.. Ovde je na zalost sminka skuplja, ali dok god je Catrice dostupan , ja se ne bunim :) A i online se moze naci jeftinije, tako da ko hoce nadje nacin, ko nece nadje razlog :D

      Избриши
  2. Predivna, predivna nijansa!! I tako ti divno stoji!!

    ОдговориИзбриши