Странице

понедељак, 03. јун 2013.

P2 Pure Color Lipstick

Dobar dan devojke :) Srecan pocetak nedelje vam zelim i nadam se da ste spremne za nove pohode :)
Danas od mene nista iznenadjujuce,opet ruzevi za usne, ali to je ono sto najvise kupujem u poslednje vreme, tacnije samo to kupujem :D. 
Ovo je ulov od skoranje posete mojoj zaovi. Kako ovde nema DM, kad god odem tamo zeljno iscekujem da udjem u DM :D


Nisam bila sigurna da li ovaj post treba da objavim, ali nikad se ne zna gde ce vas put odvesti, pa ako budete isli u Nemacku obavezno proverite sta ima na standu P2, a verujem da cete naci svasta, jer im je ponuda odlicna. Ja sam kupil smo ova tri ruza iako mi je u oko upalo jos mnogo sto sta, ali kako me je malo bilo sramota od zaove da manijakalno kupujem sminku, morala sam da se suzdrzim :D. 
Ovo su ruzevi iz njihove Pure Color kolekcije, u ponudi sm ja videla jos u crvenom pakovanju Sheer Glam, ali na njih cu zalepiti prste neki sledeci put :D. 
Ruzevi dolaze u plasticnoj srebrnoj kutijici, koja je koso secena na vrhu. Vrlo je cvrsta i poklopac se odlicno drzi, nema straha od otvaranja u torbi, kada budete pozeleli da ih otvorite trba stvarno da zavucete poklopac :)
Sve nijanse koje sm ja kupila su vrlo nosive, nista previse jako, odlicne za svaki dan.
  •  043 Pont Neuf, kremasta roze nijansa,
  • 059 Copa-cabana, koralna boja, sa vrlo malo rozeg u sebi
  • 115 Union Square, tamnija roze, koja malo vuce na mauve stranu, zaista ne znam koji bi bio prevod za mauve na srpskom. 

Tekstura samih ruzeva je jako kremasta, nanose se vrlo lako i ravnomerno iako su malo suvlje teksture. Imaju polu mat zavrsetak, nisu ni potpuno mat, ali ni ne sjaje se puno, bez obzira sto nemaju tu novu popularnu balzamastu strukturu, ni malo ne isusuju usne, sto je najvecu plus ovih ruzeva, sobzirom da nisu onako mekani i sjajni bila sam ubedjena da ce isusiti moje usne, ali oni to na svu srecu nisu uradili.
E sada idemo na onaj vecini najvazniji deo, a to je pigmentacija. Pigmentacija ovih ruzeva je san! Jednim nanosom cete dobiti punu boju, tako da vam ja preporucujem da ove ruzeve obavezno nanosite cetkicom, da bi bili sto precizniji i da izbegnete mrljanje oko usana. Trajnost je odlicna, na usnama ostaju besprekorni 4 sata, nakon cega izblede, koj dva roza ostaje nesto poput staina, dok koralni potpuno nestane sa usana. Pice ih nece uciniti da nestanu sa usana, ali jelo hoce, ali mislim da retko koji ruz prezivi jelo, barem ja nemam takav u svojoj kolekciji :D


Ono sto moram da napomenem da ja trajnost uvek ocenim bez olovke za usne ispod, i blotovanja pa nanosenja drugog sloja. Kada kazem trajnost mislim na nanosenje ruza u jednom ili eventualno dva sloja i to je to. 
Ne razlivaju se preko ivica, tako da vam olovka nije neophodna.

043 Pont Neuf
059 Copa-cabana
115 Union Square


Imaju 4.5 grama, a rok trajanja im je 24 meseca. Cena je 1.99 eura, sto je zaista smesno, jer su odlicni. Cenovni rang je kao Essence, a kvalitet je daleeeko bolji.  Ja sam odusevljena njima i sigurno cu probati i one iz Shine kolekcije, kao i ostale stvarcice koje imaju u ponudi, samo se nadam da cu sledeci put otici sama u DM :D.

Odozgo, 115 Union Square, 059 Copa-cabana, 043 Pont Neuf

Toliko od mene ovaj put.
Kako se vama cine ovi ruzevi, da li se ce se naci na vasoj listi zelja? Ja sam zaista vrlo zadovoljna njima i toplo vam ih preporucujem.

12 коментара:

  1. Ajme, predivni su!! Sve tri nijanse su strava, tako su dobro pigmentirani!! I ambalaža im je predivna :D
    Moj P2 ruž stiže ovih dana, jedva čekam :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imaces i sta da vidis :D Sigurna sam da ces se oduseviti :))

      Избриши
  2. Imam ih sve i potpisujem svaku riječ u postu. Savršeni su.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da se slazemo :)))
      Videla sam da si ih imala u novostima, ali mislila sam da ce medju mojima biti bar jedan za koji ces reci ee sad cu da ga kupim, ali nista; mislim logicno, ipak su ti cesce na raspolaganju nego meni :))) zavidim tii :(

      Избриши
  3. ne zna se koji je lepsi! sve bih nosila :)

    ОдговориИзбриши